مانیتور گیمینگ ROG PG259QN ایسوس معرفی شد

مانیتور ایسوس ROG PG259QN

به تازگی ایسوس از مانیتور ROG PG259QN با نرخ بروزرسانی بالا رونمایی کرده است. این نمایشگر گیمینگ با کیفیت بالا و نرخ بروزرسانی بالا برای کاربرانی که به گیم علاقه دارند مناسب است. ایسوس سعی کرده است با ظاهری جذاب و مشخصات فنی قوی نظر کاربران را جلب کند. به ادعای ایسوس این مانیتور حتی یک فریم را هم از دست نمی‌دهد.

مانیتور ROG PG259QN را شاید بتوان یکی از خاص‌ترین نمایشگر‌های بازار دانست. ایسوس از پنل مرغوب IPS در این مانیتور استفاده کرده است و اندازه آن را 24.5 اینچ تعین کرده است.طراحی ظاهری آن نیز بسیار جذاب است و لوگوی ROG در پشت مانیتور قرار دارد. این لوگو به چراغ‌های LED مجهز شده است که به محض روشن کردن مانیتور این چراغ‌ها نیز روشن خواهد شد و جذابیت و زیبایی ظاهری مانیتور را چندین برابر خواهد کرد.

مانیتور ایسوس ROG PG259QN

مشخصات فنی مانیتور ایسوس ROG PG259QN

زمان پاسخ‌گویی این مانیتور 1 میلی ثانیه بوده و نرخ بروزرسانی تصویر و یا همان Refresh Rate در این مانیتور 360 هرتز می‌باشد که رقمی بسیار عالی و خیره کننده است. اگر محصولات دیگر را بررسی کنیم به این نتیجه می‌رسیم که تعداد بسیار کمی نمایشگر وجود دارد که از این نرخ بروزرسانی پشتیبانی می‌کند.

مانیتور ROG PG259QN از NVIDIA G-Sync پشتیانی می‌کند و به همین دلیل بهتری راندمان و کارایی را با کارت‌های گرافیک انویدیا به همراه خواهد داشت. یکی از نکات قابل توجه در این مانیتور پشتیبانی از بازی‌های 3D یا همان سه بعدی است.

محصول جدید تیم ROG از NVIDIA 3D VISION پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید با عینک‌های سه بعدی به تجربه فیلم، بازی و … بپردازید و از آن لذت ببرید. پشتیبانی از داده‌های سه بعدی مدت‌هاست از سوی سازندگان تلویزیون و مانیتور کنار گذاشته شده‌اند و حال در این سری شاهد بازگشت این ویژگی هستیم و می‌تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد.

همچنین این مانیتور از ASUS AURA Sync پشتیبانی می‌کند و دارای رابط‌های DisplayPort 1.4، رابط HDMI 2.0، جک 3.5 میلی‌متری صدا و یک رابط USB 3.0 است. ایسوس تاکنون به تاریخ انتشار و قیمت این محصول اشاره نکرده است.

منبع: techpowerup

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت