سری گلکسی A سامسونگ به مدت سه سال آپدیت اندروید دریافت خواهد کرد

آپدیت اندروید سری گلکسی a

در صورتی که شایعات منتشر شده درست باشد، محصولات جدید سری گلکسی A سامسونگ به مدت سه سال آپدیت اندروید را دریافت خواهند کرد.

یکی از شکایاتی که کاربران اندروید همواره داشته‌اند، پشتیبانی نرم افزاری کمپانی‌ها از گوشی‌ها است. معمولا گوشی‌های اندرویدی حتی پرچمداران نیز تا 2 سال آپدیت می‌شوند و بعد از این دوره کم کم به کنار می‌روند.

کاربران اندروید نیز بر این باورند که گوشی‌های پرچمدار بسیار گران قیمت هستند و حداقل باید تا سه سال پشتیبانی شوند. حال به تازگی کمپانی‌های تولیدکننده نیز تجدید نظر کرده‌اند و در تلاش هستند تا پشتیبانی از گوشی‌های خود را بیشتر کنند.

چندی پیش مایکروسافت در معرفی گوشی جدید خود یعنی مایکروسافت سرفیس دوئو، بیان کرد که از این گوشی تا 3 سال پشتیبانی کامل نرم افزاری می‌کند و تا سه نسخه اندروید برای این گوشی منتشر خواهد کرد.

سامسونگ نیز در مراسم گلکسی آنپکد مشخص کرد که گوشی گلکسی نوت 20 خود به جای پشتیبانی نرم افزاری 2 ساله از پشتیبانی 3 ساله برخوردار خواهد شد و این یعنی سه نسخه بعدی اندروید را دریافت خواهد کرد. این خبر باعث خوشحالی کاربران سامسونگ شد زیرا تا پیش از این گوشی‌های پرچمدار تنها تا 2 سال پشتیبانی نرم افزاری می‌شدند.

حال به تازگی شایعاتی منتشر شده است که بر اساس آن محصولات جدید سری گلکسی A نیز تا سه سال پشتیبانی نرم افزاری می‌شوند و سه نسخه بعدی اندروید را هم دریافت می‌کنند.

آپدیت اندروید سری گلکسی A

سامسونگ نیز با تایید این موضوع به یکی از دارندگان گلکسی A90 گفته که شرکت کره‌ای افزایش زمان پشتیبانی نرم افزاری از گوشی‌های بالا رده سری گلکسی A سامسونگ را بررسی خواهد کرد. اینطور که به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد گوشی‌هایی که بعد از گلکسی A10 منتشر شده‌اند را به مدت سه سال پشتیبانی کند.

با این حال هنوز لیست رسمی از سوی سامسونگ منتشر نشده است و نمی‌توان گفت که کدام گوشی‌ها آپدیت‌های بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دریافت خواهند کرد.

حدس زده می‌شود که در اواخر سال 2020 مشخص شود که کدام گوشی‌ها سری گلکسی A، آپدیت‌های بیشتری دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی A50S، A51، A71، A90 جزو گوشی‌هایی باشند که به مدت سه سال پشتیبانی نرم افزاری خواهند شد.

منبع: bgr

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت