احتمال تولید اسنپدراگون ۸۵۵ مبتنی بر لیتوگرافی ۷ نانومتری

snapdragon

اسنپدراگون

به گزارش مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت ، گزارشاتی بدست رسیده که ظاهرا کوالکام پس از رونمایی از اولین تراشه اش با لیتوگرافی ۷ نانومتری ،تصمیم دارد اسنپدراگون ۸۵۵ را مبتنی بر همین لیتوگرافی مذکور تولید نماید.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره در تلاش است تا بروز ترین و جدیدترین خبرها در خصوص انواع محصولات جدید سخت افزاری و همچنین اطلاعات مفیدی درباره ی بازیابی اطلاعات را برای شما عزیزان ارائه نماید.

گفتنی است که این کمپانی به تازگی اولین نسل از چیپست ۷ نانومتری خود که مودم X24 بوده را معرفی کرده است. همین موضوع نیز پیش بینی عرضه اسنپدراگون ۸۵۵ با لیتوگرافی ۷ نانومتری را جدی تر میکند. با این وجود این کمپانی هنوز این خبر را تایید نکرده است.

شایان ذکر است که شرکت سامسونگ نیز ادعا کرده است که نسخه ارتقاء یافته پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، از کاهش مصرف انرژی ۱۵ درصدی و افزایش کارایی ۱۰ درصدی، نسبت به نسل گذشته برخوردار است. البته همان طور که مطلع هستید قطعا اکثر تولیدکنندگان در تلاش بوده که محصولاتشان را با فناوری جدیدتر و همچنین لیتوگرافی پایین‌تری تولید کنند که کمپانی کوالکام نیز از این قائده مستثنی نمی باشد. طبق معمول نیز در سال آینده میلادی رقابتی جدی بین تولید کنندگان به جهت تولید پردازنده های قدرتمند و کم‌مصرف صورت خواهد گرفت .

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت