احتمال شراکت سامسونگ با تولید کنندگان DRAM برای افزایش قیمت محصولات به طور عمدی

سامسونگ

همان طور که می دانید مدت مدیدی است که به جهت افزایش موجودی در بازار جهانی، قیمت رم های کامپیوتر به طور چشمگیری افزایش یافته است. حال نیز به ادعای یک موسس حقوقی در آمریکا، کمبود موجودی محصولات عمدا صورت گرفته و از همین رو از سه شرکت بزرگ DRAM که سامسونگ نیز شامل آن می باشد، به دادگاه شکایت کرده است.

قابل ذکر است که کمپانی سامسونگ که از شرکت های پیشرو در این حوزه می باشد، از افزایش قیمت این حافظه ها سود زیادی را کسب می کند. طبق جدیدترین گزارش مالی سه ماه‌ی شرکت یاد شده، احتمال می رود این درآمد بالا از بخش تولید DRAM در سه ماهه‌ی دوم 2018 نیز ادامه یابد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه نماید.

این شرکت ها به طور کل بیش از 96 درصد DRAM در جهان را تولید می کنند که در بازه زمانی یاد شده در شکایت این موسسه، قیمت محصولات DRAM این شرکت‌ها بیش از 100 درصد افزایش یافته و سود حاصل از فروش این محصولات را برای شرکت‌های مذکور تقریباً دو برابر کرده است. به همین جهت وسسه حقوقی یاد شده اعتقاد دارد این سود برای سامسونگ و تولیدکنندگان اتفاقی نیست و به نمایندگی از کاربران آمریکایی محصولات الکترونیکی در سال‌های 2016 و 2017، از سه شرکت بزرگ‌تولید کننده‌ی DRAM یعنی سامسونگ، میکرون و هاینیکس (Hynix) به دادگاه شکایت کرده است. همچنین در این شکایت ادعا می شود که سه شرکت یاد شده با شراکت هم و به طور عمد موجودی DRAM را در بازار کاهش داده‌ تا موجب افزایش قیمت شوند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت