اختلال اینستاگرام و فیسبوک در نقاط مختلف دنیا

اختلال فیسبوک

روز گذشته دو اپلیکیشن فیسبوک و اینستاگرام برای کاربران ساکن نقاط مختلف دنیا دچار اختلال شده و از دسترس خارج شده‌اند. عده‌ای از کاربران قادر به ورود به حساب کاربری خود نیستند، و عده‌ای گزارش می‌دهند که در عین ورود نمی‌توانند پستی ارسال کرده یا پیامی دریافت کنند.

در واکنش به این مشکل، دقایقی پس از این ماجرا، صفحه رسمی فیس‌بوک در توییتر، با انتشار یک توییت، اعلام کرد که از مشکل پیش آمده برای اپلیکیشن‌های خانواده فیس‌بوک، ازجمله اینستاگرام آگاه است و در اسرع وقت، آن را برطرف می‌کند. بر اساس اخبار به دست آمده، فیس‌بوک و واتس اپ نیز با اختلالاتی، مواجه بوده اند.

اختلال پیش آمده برای اپلیکیشن‌های خانواده فیسبوک (شامل خود فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ) به قدری گسترده بوده که کاربران سراسر دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. به گزارش وبسایت DownDetector که وضعیت سرور اپلیکیشن‌ها در دنیا را پایش می‌کند، در حال حاضر فیسبوک برای کاربران ساکن آمریکای شمالی، بخش‌هایی از شمال اروپا، آمریکای مرکزی و بخش‌هایی از آمریکای جنوبی از دسترسی خارج شده است.

.مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

همچنین بعضی کاربران در پاراگوئه، هندوستان، بنگلادش و آرژانتین از اختلال عمده هنگام ارسال پیام در اپلیکیشن واتس اپ خبر می‌دهند. این در حالیست که اینستاگرام نیز با اختلالات عمده‌ای مواجه شده و بسیاری از کاربران قادر به ورود به حساب کاربری خود نیستند.

تا این لحظه هنوز دلیل بروز این اختلال گسترده مشخص نشده است. به محض انتشار جزئیات بیشتر، خبر به‌روزرسانی شده و شما را از علت بروز این مشکل آگاه خواهیم کرد.

واکنش فیس‌بوک، به اختلال اینستاگرام

حساب رسمی فیسبوک در توییتر با انتشار توییت دیگری اعلام کرد که مشکل پیش آمده به خاطر حملات DDoS نبوده و همچنان در صدد برطرف کردن آن هستند.

برخی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، با مشکل مواجه شدند و دسترسی آن‌ها به صفحه کاربری در این پیام رسان، قطع شد. این کاربران، مربوط به منطقه خاصی نیستند و گویا این مشکل، در سراسر جهان و به صورت همگانی بود.

عمده کاربران، به این موضوع، اشاره داشتند که در قرار دادن پست‌های تصویری و ویدئویی، با پیغام «Auto-Post as soon as possible»، به معنای «به محض امکان، پست شما به طور اتوماتیک، قرار می‌گیرد»، روبرو شدند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت