استفاده از پردازنده‌های گرافیکی AMD RADEON در محصولات اینتل گسترش خواهد یافت

AMD RADEON

 پردازنده‌های گرافیکی AMD RADEON

به گزارش مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت، ظاهرا کمپانی اینتل، از پردازنده‌های گرافیکی AMD RADEON که در محصولات خود به کار می برد راضی بوده و در نظر دارد که استفاده از این محصولات را گسترش دهد.

چندی پیش نیز یک مینی پی سی جدید از سری Crimson Canyon اینتل لو رفت که از پردازنده دو هسته‌ای Core i3-8121U مبتنی بر ریزمعماری Cannon Lake بهرمند است. همچنین ویژگی جالبی که این مینی پی سی دارد، بهره بردن آن از یک پردازنده گرافیکی مجزا از سری  Radeon 500 با 2 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR5 می باشد. البته در حال حاضر جزئیات چندانی در دسترس نیست، اما احتمالا پردازنده گرافیکی به صورت مجزا بر روی برد اصلی تعبیه شده است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین اطلاعات و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما همراهان ارجمند ارائه دهد.

ویژگی های دیگری که این مینی پی سی از آن برخوردار است شامل ” 2 یا 8 گیگابایت حافظه رم، یک هارد دیسک 2.5 اینچی، ماژول ارتباط به بیسیم با Wi-Fi 802.11ac و بلوتوث 5.0 ” می باشد. قابل ذکر است که احتمالا قیمت مینی پی سی یاد شده از 550 دلار شروع خواهد شد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت