اصلاحیه اضطراری برای نرم افزار Flash Player

flash player

اصلاحیه اضطراری

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت، شرکت Adobe به تازگی یک اصلاحیه اضطراری و مهم برای نرم افزار Flash Player منتشر کرده است. این اصلاحیه موجب ترمیم دو آسیب پذیری مهم در نرم افزار مذکور خواهد شد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره در تلاش بوده تا بروزترین اطلاعات در خصوص انواع اصلاحیه ها و بازیابی اطلاعات را جمع آوری کرده و به اطلاع شما عزیزان برساند.

این اصلاحیه اضطراری برای آسیب‌پذیری‌هایی با شناسه های CVE-2018-4877 و CVE-2018-4878 می باشد. آسیب پذیری های مذکور این امکان را به مهاجمان می دهد تا بتوانند از راه دور به اجرای کد بر روی سیستم قربانی بپردازند و کنترل آن را در اختیار خود بگیرند.

به گزارش کمپانی Adobe ، آسیب‌پذیری CVE-2018-4878 مورد استفاده در تعدادی حمله محدود و هدفمند بوده است . به این شکل که مهاجمان با استفاده از یک فایل Office که یک افزونه مخرب Flash در آن می باشد را برای قربانیان ایمیل نموده و با بهره جویی از ترفندهای مهندسی اجتماعی کاربر را تشویق به اجرای فایل می‌کنند.

همچنین این آسیب پذیری ها در نسخه 28.0.0.137 نرم‌افزار Flash Player و نسخه های قبل مشاهده شده است که با نصب این اصلاحیه اضطراری شرکت Adobe ، نرم افزار Flash Player به نسخه 28.0.0.161 ارتقاء خواهد یافت.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت