امنیت ویژه با همکاری Synaptics و AMD در کنار مایکروسافت

AMD

امنیت در کامپیوتر بسیار مهم است؛ اطلاعات با حساسیت بالایی منتقل می شود و بررسی مشکلات امنیتی CPUها که از اواسط سال 2017 آغاز شد، شرکت های تولید کننده به این مسئله اهمیت زیادی می دهند. بنابراین، Synaptics و AMD تصمیم به مشارکت با Microsoft گرفته اند. این 3 شرکت، با همکاری هم نسخه بعدی سیستم عامل “ویندوز” را تولید می کنند ودر کنار ویژگی های سخت افزاری از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

شرکت Synaptics ک سابقه دارد، سازنده بخش هایی مانند: تاچ پد های نوت بوک ها بوده و نخستین شرکتی می باشد که، امنیت کامل بیومتریک را با استفاده از سنسورهای اثر انگشت، در بازار تولید کرد. سنسور پیشرفته ی Synaptics FS7600 که یک سنسور بیومتریک اثر انگشت (Match-in-Sensor Fingerprint Sensor) به حساب می آید، در کنار CPU های AMD Ryzen Mobile، یک بخش امنیتی گسترده را شکل می دهند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بهترین خدمات را در زمینه ی بازیابی اطلاعات و تعمیر و جراحی هارد به شما عزیزان ارائه دهد.

AMD در CPUهای خود یک بخش را برای پردازش بیومتریک در نظر می گیرد. میکروپروسسور کوچکی در این قسمت قرار خواهد گرفت، که OS و سنسور نیز با آن کاملا سازگار هستند. سنسور Synaptics دارای امنیت بالایی است که موجب جلوگیری از مهاجمین احتمالی می شود؛ به عنوان مثال، SentryPoint هویت کاربران را تائید می کند. Quantum Matcher به منظور تائید انطباق اثر انگشت افراد طراحی شده است. SecureLink نیز ترکیبی از پشتیبان TLS و ECC به همراه رمزگذاری AES است. فناوری PurePrint که به طور ویژه در بخش تشخیص اثر انگشت جعلی و تقلبی فعالیت می کند نیز با تکنیک های روز، بروزرسانی می شود.نتایج این همکاری با سری بعدی CPU های AMD Ryzen Mobile نمایان شود.اولین بار است که امنیت در این سطح بالا و با همکاری 3 پلتفرم نرم افزار و سخت افزاری در لپ تاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت