انتشار بدافزار توسط پی پال

Un-1
هکرها حملات فیشینگی طراحی کرده اند که با سوء استفاده از نام شرکت پی پال کاربران را نسبت به دانلود ویروس تشویق می کند. این بدافزار سیستم‌های ویندوزی، مک و گوشی‌ های آیفون و اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

در جریان این حمله، هکرها اقدام به طراحی یک سند ورد (Word) کرده اند که در درون آن متنی درباره موضوعات امنیتی نوشته شده است. کاربران به محض دریافت این ایمیل و دانلود سند ورد متصل به آن، آلوده می شوند.

این رایانامه مخرب، از طریق آدرس «service@paypal.com»، به کاربر ارسال می شود که همین موضوع سبب شده تا کاربر به آن اطمینان کند و آنرا باز نماید. در این حمله، هکرها سعی کردند تا اطلاعات مربوط به ورود کاربر به سیستم پی پال را سرقت کنند، این اطلاعات شامل نام کاربری، گذرواژه و… است.

کارشناسان امنیتی پی پال هشدار دادند که اطلاعات حساس خود را در زمان ثبت نام با دقت تکمیل کنید تا در صورت وقوع مشکل بتوان آنها را مدیریت کرد. در حمله‌ای که علیه کاربران پی‌پال در حال انجام است، رایانامه ها طوری طراحی شده اند که برای بسیار از کاربران قانع‌ کننده باشند و در متن آن آمده است که اگر به این پیام واکنش نشان ندهید خدمات آنلاین شما به طور کامل قطع خواهد شد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت