سرانجام انویدیا از خر شیطان پیاده شد !

nvidia

انویدیا

به گزارش مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت، طبق اعلام کمپانی انویدیا، سرانجام برنامه (GeForce Partner Program (GPP متوقف شد. این برنامه تولید کنندگان کارت گرافیک را مجبور می کرد تا برندهای گیمینگ خود را تنها به محصولات این شرکت اختصاص دهند. با توجه به این برنامه، سازندگانی که این پروژه را می پذیرفتند، از ارائه محصولات AMD تحت برندهای مورد استفاده در محصولات انویدیا منع می‌شدند. به طور مثال گیگابایت نیز مجبور به اختصاص برند Aorus خود به محصولات انویدیا شد. برنامه GPP موجب فشارهای زیادی شد، تا حدی که تولیدکنندگان به اجبار برندهای اختصاصی جداگانه‌ای برای کارت‌های AMD معرفی کردند. همچنین احتمال می رود دلیل توقف این پروژه، همراه نشدن سازندگانی چون Dell و HP بوده است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین اطلاعات و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

گفتنی است که محصولات AMD در بین OEM هایی همچون اپل، به جهت قیمت کمتر از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و این موضوع خود موجب منع همکاری این صنعت با شرکت مذکور شده است و از سوی دیگر انویدیا هدف این برنامه را، انتخابی هر چه آسان تر برای کاربران اعلام کرد؛ زیرا به عقیده این کمپانی، محصولات آنها همیشه از رقبا با فاصله زیاد جلوتر بوده است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت