انویدیا و شایعات جدیدی که این شرکت را متهم به عدم همکاری با AMD می کند!

nvidia

انویدیا

به گزارش مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت، وب‌سایت HardOCP ادعا کرده است که از سیاست جدید شرکت انویدیا مطلع بوده، به طوری که همکاری با این کمپانی و برخورداری از امتیازهای ویژه منوط به عدم همکاری با AMD می باشد. گفتنی است که سیاست یاد شده یکی از مفاد برنامه GeForce Partner Program) GPP) است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا جدیدترین خبرها و همچنین اطلاعات مفیدی در خصوص بازیابی اطلاعات را برای شما عزیزان ارائه نماید.

بر طبق این شایعات، سیاست های جدید انویدیا سازندگان را به عدم همکاری با رقبای این کمپانی و مشخصا AMD ترغیب می کند. شرکت مذکور نیز به درخواست مصاحبه با HardOCP جوابی نداد، با این وجود یکی از شرکای این کمپانی قبول کرد که در این خصوص صحبت کند. طبق گفته های HardOCP ، انویدیا در نظر دارد از مقام خود سوء استفاده کرده و با تحت فشار قرار دادن دیگر کمپانی‌ها، آنها را وادار کند از میان این شرکت و AMD یکی را برگزینند. همچنین شایعاتی مبنی بر غیر قانونی بودن یکی از مفاد GPP وجود دارد که مصداق بر رقابت ناسالم دارد. زیرا دیگر کمپانی ها را وادار می کند که به طور انحصاری تنها یکی از دو شرکت را انتخاب کنند که موجب ضرر کردن خریداران خواهد شد.

عضویت در برنامه GPP و اجبار کردن شرکت ها برای کار کردن به طور انحصاری با برند GeForce، سرآغار همه این موضوعات می باشد. زیرا مزایای عضویت رسمی در GPP مانند (مشاوره فنی برای طراحی بردهای کاستوم، دسترسی به نسخه‌های اولیه محصولات، امکان فروش محصول از روز اول، باندل های گیمینگ، تخفیف‌های فروش، حمایت از طریق شبکه‌های اجتماعی و بیانه‌های خبری، گزارش‌های بازاریابی و همچنین بودجه بازاریابی)، احتمال مشارکت دیگر شرکت ها برای عضویت در این برنامه را بالا می برد. قابل ذکر است که بودجه بازاریابی تأثیری مشابه برنامه Intel Inside خواهد داشت و امکان رشد و افزایش توان رقابت را برای کمپانی ها فراهم می کند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت