همانطور که می دانید شرکت وان پلاس بهار امسال پرچمدار گوشی های خود یعنی وان پلاس 5 را با مشخصات بسیار بالا روانه بازار کرده است. ولی امسال این کمپانی تصمیم دارد نسل بعدی پرچمدارش یعنی وان پلاس 6 را با طراحی متفاوت زودتر از تاریخی که از آن انتظار می رفت، معرفی کند.
باتوجه به اعلام این کمپانی وان پلاس 6 با پردازنده اسنپدراگون 845 ، حافظه ی رم 8 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی از صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیت QHD روانه بازار خواهد شد.
گزارشات حاکی از آن است که این گوشی با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو اوایل سال 2018 وارد بازار می شود. همچنین احتمال می رود این مدل گوشی مجهز به دوربین دوگانه باشد، که در گوشه سمت چپ بالای پنل عقبی دیده می شود. البته این مدل، شکل کاملأ متفاوتی در مقایسه با دوربین دوگانه وان پلاس 5 خواهد داشت.
از دیگر قابلیت های این مدل از گوشی، وجود نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه می باشد که انتظار می رود علاقه مندان زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

در پیش از این در هیچکدام از مدل های وان پلاس قابلیت ضد آب مشاهده نشده بود که ظاهرا این بار این کمپانی با افزودن این قابلیت نظر کاربران بسیاری را به خود جذب خواهد کرد.

اولین مشخصات وان پلاس 6 منتشر شد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت