اولین هارد دیسک دسکتاپ بدون نیاز به آداپتور

اولین هارد دیسک دسکتاپ بدون نیاز به آداپتور

اولین هارد دیسک دسکتاپ بدون نیاز به آداپتور

هارد دیسک های با کیفیت بسیار زیادی در بازار وجود دارند٬ کمپانی سیگست یکی از این هارد ها را عرضه کرده است که با هم به بررسی این هارد دیسک جدید می پردازیم:

اولین هارد دیسک دسکتاپ بدون نیاز به آداپتور

اولین هارد دیسک دسکتاپ بدون نیاز به آداپتور

کمپانی سیگست اخیرا اختیار خود را به دست تیم R&D  اش داده است و جدیدترین محصول خود را که یک هارد دیسک از نوع ارتباط مستقیم است را رونمایی کرده.

سیگست چندی پیش از هارد اکسترنال خود پرده برداری کرد. این هارد اکسترنال دارای  ۸ ترابایت حجم می باشد. این هارد رومیزی که  با نام  INNOV8 شناخته می شود نیاز به رابط برق (آداپتور) ندارد و برق خود را از درگاه USB3.0 تامین میکند.

Seagate مدعی است که این هارد اکسترنال اولین محصول با این ظرفیت عالی است که به هیچ منبع و یا کابل مستقلی برای دریافت انرژی موردنیاز خود نیاز ندارد. کمپانی ها برای تامین نیرو مجبور به تولید آداپتور هستند اما INNOV8 اولین هاردی می باشد که بدون نیاز به آداپتور انرژی خود را تامین می کند.

همانطور که می دانید نسل جدید پورت های USB مانند ۳٫۱/C/A توانایی بیشتری در زمینه جریان خروجی را دارا هستند.به همین علت سخت افزارهای کلاس دسکتاپ مانند آمپلی فایرهای گرافیکی و اینک هارد های کلاس دسکتاپ به خوبی قادر به فعالیت با آنها هستند.این مورد برای اولین بار توسط کمپانی اپل پیگیری شده بود. پس از ادغام دو پورت،سهولت در توسعه خدمات آنها بسیار بیشتر شده است. این هارد دیسک از ماه آوریل و با قیمت ۳۴۹ دلار روانه بازار خواهد شد. بدین ترتیب موتورهای پر سرعت هارد های دسکتاپ را می توانید به آسانی در تمامی نقاط مورد استفاده قرار دهید.

باید دید ریکاوری اطلاعات این هاردها به چه صورت خواهد بود! هنوز اطلاعاتی از درون این هارد در دسترس نیست ولی احتمالی که می‌رود این است ساختار درونی آن چندان تغییری نکرده و عملیات بازیابی اطلاعات آن چندان تفاوتی نخواهد داشت.

 

 

 

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت