بازیابی اطلاعات قفل شده

باج افزار CTB-Locker را شکست دادیم. بازیابی فایل های رمز شده توسط CTB-Locker در مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات امین پایتخت میسر شد.

باج افزار CTB-Locker را شکست دادیم.

بازیابی فایل های رمز شده توسط باج افزار CTB-Locker در مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات امین پایتخت میسر شد.

متخصصین ما پس از ماه ها تلاش موفق به یافتن روشی جهت بازیابی  اطلاعات رمز شده توسط BitCryptor و CoinVault شدند. و ما امروز با افتخار میگوییم باج افزار CTB-Locker را شکست دادیم.

لازم به ذکر است برای بازیابی نیاز به هارد کامپیوتر قربانی میباشد و نباید سیستم عامل عوض شده باشد. طبق بررسی های انجام شده احتمال بازیابی اطلاعات تا ۹۰٪ میسر میباشد.

از این پس قربانیانی باج افزار های BitCryptor و CoinVault میتوانند بدون پرداخت باج به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

ما در مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات امین پایتخت همواره میکوشیم تا بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در اکثر موارد اطلاعات رمز شده با باج افزار CTB-Locker در این مرکز بازیابی میشوند.

ما در مرکز بازیابی اطلاعات امین پایتخت امیدواریم شما نیز جز آن دسته از عزیزانی باشید که میتوانید به اطلاعات خود که توسط توسط باج افزار CTB-Locker و روش های BitCryptor و CoinVault قفل شده دست پیدا کنید و بدون پرداخت باج به این گونه باج افزار ها جلوی تولید و افزایش این گونه باج افزار ها را بگیرید.

جهت بررسی امکان بازیابی اطلاعاتتان با ما در تماس باشید. ۸۸۸۷۷۹۲۸ – ۸۸۸۷۷۹۳۴ بازیابی اطلاعات امین پایتخت بهترین٬ سریعترین و باکیفیت ترین خدمات بازیابی اطلاعات را به شما ارائه میدهد.

در خاتمه خاطر نشان میکنیم که بررسی امکان بازیابی اطلاعات رمز شده شما توسط باج افزار CTB-Locker رایگان بوده  و در صورت عدم موفقیت هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و هزینه فقط در صورتی دریافت میشود که اطلاعات شما بازیابی شود. ما در این مرکز همه تلاش خود را میکنیم تا رضایت شما را جلب کنیم.

مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات امین پایتخت برترین مرکز بازیابی اطلاعات امین شما عزیزان است.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت