بازیابی اطلاعات توسط امین پایتخت

آشنایی با بازیابی داده ها

بازیابی اطلاعات به فرآیندی گفته می شود که طی آن کارشناسان با استفاده از ابزار تخصصی این کار، اطلاعات و داده‌های از دست رفته را بازیابی نموده و مجدداً در اختیار کاربران قرار می‌ دهند. ممکن است برای شما یا یکی از دوستانتان نیز این اتفاق رخ داده باشد که به دلیل برخی اتفاقات یا به دلیل برخی سهل انگاری‌ها، اطلاعات ذخیره شده در دستگاه را از دست داده و دیگر به آن ها دسترسی نداشته باشید.

در زمان بروز چنین مشکلاتی بیشتر کاربران موضوع را تمام شده فرض کرده و تسلیم می‌شوند. زیرا فکر می‌کنند که این اطلاعات، دیگر از دست رفته و قابل بازگشت نیست. اما واقعیت، چیز دیگری است. بله؛ واقعیت آن است که امکان ریکاوری و بازیابی این اطلاعات وجود دارد.

فرآیند بازیابی اطلاعات در برخی موارد بسیار ساده و در برخی دیگر بسیار پیچیده و نیازمند حضور متخصصان و استفاده از تجهیزات پیچیده است. از سویی دیگر این فرآیند در گام نخست بستگی به این داشته که داده ها چگونه از دست رفته اند. تحقیقات نشان می دهند که صدمات سخت افزاری با 44% بیشترین سهم را در پاک شدن و گم شدن اطلاعات دارند. سایر علتها به ترتیب عبارتند از: 32% اشتباه توسط کاربر، 14% خطاهای برنامه و 7% ویروس های کامپیوتری.

به هرحال مشکل هر چه که باشد، مرکز بازیابی اطلاعات امین پایتخت برای ریکاوری دیتاهای از دست رفته در هارد انواع و اقسام دستگاه های دیجیتال در کنار شماست. کافی است به ما مراجعه کنید تا بالاترین سطح از خدمات تخصصی را دریافت کنید. فرقی ندارد که مدل و نوع دستگاه شما چیست. کارشناسان ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته تمامی دیتاهای از دست رفته را در کیفیتی مناسب به دست شما می رسانند. تنها نکته ای که در این میان برای افزایش درصد بازگردانی اطلاعات وجود دارد، عدم استفاده دوباره از هارد دستگاه مورد نظر به هنگام پاک شدن دیتاهای آن است. در واقع باید از ثبت و ضبط اطلاعات بپرهیزید تا بتوان عکس ها، فیلم ها و اسناد از دست رفته را بازگردانی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت