بازیابی اطلاعات توسط نرم افزار Testdisk

بازیابی اطلاعات از طریق نرم افزار یک ریسک بزرگ است

معرفی نرم افزار بازیابی اطلاعات Testdisk

امروزه شرکت های مختلفی در تلاش هستند تا بتوانند نرم افزار بازیابی اطلاعاتی را ساخته و روانه بازار کنند. که یکی از این نرم افزار ها Testdisk است. ادعای این نرم افزار این است که به شما کمک می کند تا بتوانید اطلاعات پاک شده خود را بدست آورید اما سوال این است که این نرم افزارها تا چه میزان می‌توانند شما را در امر بازیابی اطلاعات کمک کنند؟ در این مقاله ما بررسی می کنیم که این نرم افزار چه میزان در امر بازیابی اطلاعات قابل اطمینان است. توصیه می شود این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بازیابی اطلاعات به منزله این است که اطلاعات پاک شده خود را مجدد بدست آورید این امر توسط نرم افزار بازیابی اطلاعات و بسیاری از شرکت های مختلف  انجام می شود. بسیاری از شرکت ها در این امر فعالیت هایی را انجام می دهند و می توانند به خوبی اطلاعات پاک شده شما را بازگردانند.

به گفته شرکت سازنده٬ نرم افزار بازیابی اطلاعات Testdisk می‌تواند اطلاعاتی از قبیل عکس ها،  اسناد و … را بازیابی کند. اصولا این نرم افزارها با اهداف تجاری خاص و با شعار راحتی برای مشتریان ساخته می‌شوند. اما این نرم افزار ها خالی از ضعف نیستند و مشکلات بسیاری دارند .

مشکلات نرم افزار بازیابی اطلاعات

نرم افزار های بازیابی اطلاعات معمولا توانایی بازیابی در زمان های محدودی را دارند. این محدودیت زمانی شامل زمان های کوتاه می شود. همین امر یک ضعف بزرگ برای نرم افزار بازیابی اطلاعات است. این نرم افزار ها پس از بازیابی نیاز به یک فضا برای بازگرداندن اطلاعات دارند که معمولا اطلاعات بازیابی شده توسط نرم افزار بازیابی اطلاعات در همان هاردی که اطلاعات را از آن بازیابی کرده اند برگردانده می‌شود و این بزرگترین اشتباه است زیرا اگر اطلاعات بازیابی شده اطلاعات مورد نظر شما نباشد که در ۹۹٪ مواقع هم همینطور هست به دلیل Overwrite  شدن اطلاعات شانس بازیابی اطلاعات شما توسط مراکز تخصصی بازیابی اطلاعات به صفر میرسد. معمترین معضل استفاده از نرم افزار بازیابی اطلاعات این است که به دلیل گران بودن آنها عمدتا از نسخه های کرک آنها استفاده می‌شود و این نسخ توسط افراد سودجو کرک می‌شوند و بعد از استفاده اگر اطلاعاتی بازیابی شود٬ آنها را٬ که می‌توانند شامل عکس های خصوصی شما باشند٬ به سرور های مد نظر شخصی که نرم افزار بازیابی اطلاعات را کرک کرده ارسال می‌کنند و از آنها بهره برداری های مجرمانه ‌می‌شود. برای مثال کد کردن اطلاعات هارد شما و پس دادن اطلاعات در ازای پرداخت ارز دیجیتال.

توصیه ما به شما این است که برای بازیابی اطلاعات به مراکز معتبر و تخصصی بازیابی اطلاعات مراجعه کنید. این مراکز با بهره از به روز ترین تجهیزات بازیابی اطلاعات شانس بازگرداند اطلاعات شما را بسیار بالا میبرند. مرکز بازیابی اطلاعات امین پایتخت با داشتن کادری مجرب این اطمینان را به شما می دهد اطلاعات شما را با رعایت کلیه اصول امنیتی بازیابی و در اختیارتان قرار دهد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت