بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال از طریق نرم‌افزار

بازیابی اطلاعات

خوب است بدانید که بسیاری از افراد تلاش می کنند تا بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال را خودشان به تنهایی انجام دهند، که در این وضعیت بعضی از نرم ‌افزارهای کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات به شما کمک می کند تا اطلاعاتتان را از هاردهایی که داده‌ها پاک یا فرمت شده، ریکاوری و بازیابی نمایید.

امین پایتخت به عنوان یک شرکت بازیابی اطلاعات به کاربران در این زمینه توصیه می کند تا از این طریق عمل نکنند زیرا بیشتر افرادی که سعی می‌کنند با استفاد از نرم‌افزار اطلاعاتشان را بازیابی کنند به طور تصادفی فایل‌ها و اطلاعات دیگرشان را پاک کرده‌اند. پس به شما عزیزان توصیه می‌کنیم هنگام استفاده از نرم‌افزار حتما به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. سعی کنید حتما از سایت‌های معتبر این نرم افزارها را دانلود کنید. زیرا اغلب کرک‌های موجود در اینترنت عمل هک سیستم را نیز انجام می‌دهند.
  2. هر برنامه ای برای یک روش از دست رفتن اطلاعات کاربرد دارد، پس بایستی برنامه متناسب با مشکل خود را پیدا نموده و آن را انتخاب کنید.
  3. مراقب باشید تا اطلاعات ریکاوری شده را روی همان هارد ذخیره نکنید.
  4. در مدت زمان اسکن فایلها، می‌توانید نتایج اسکن را بررسی نمایید و سپس فایل را با دابل‌ کلیک کردن روی آن پیش نمایش کنید.

نکته مهم: استفاده از برنامه‌های بازیابی اطلاعاتی که در اینترنت به صورت رایگان هستند، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

چنانچه با نرم‌افزار هم موفق نشدید، هارد دیسک خود را خاموش کنید. ریکاوری ناموفق ممکن است سبب ایجاد بازنویسی اطلاعات شود. این عامل می‌تواند یک اشتباه بسیار مهم باشد و درست کردن آن در حقیقت از سطح تخصص یک کاربر معمولی با دانش اندک در این زمینه کاملا خارج است. اگر فایل‌ها مهم و حیاتی هستند با ما در امین پایتخت تماس بگیرید. همکاران ما در امین پایتخت به شما عزیزان کمک می کنند تا بتوانید به فایل های خود دسترسی داشته باشید و بازیابی هارد اکسترنال شما به درستی انجام شود.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت