بازیابی اطلاعات هارد در مرکز تخصصی امین پایتخت

شاید از خودتان پرسیده باشید که چرا باید برای بازیابی اطلاعات هارد خود به مراکز تخصصی بازیابی اطلاعات هارد مراجعه کنید!!! این روزها به دلیل وجود حجم زیاد اطلاعات دیجیتال و نیاز به نگهداری آنها مردم تمام دنیا به خرید و نگهداری انواع هارد و تجهیزات ذخیره سازی روی آورده اند. در این میان نیاز به حمل و جا به جایی این هارد ها و تجهیزات ذخیره سازی که شامل انواع فلش ها و هاردها می شود اینگونه تجهیزات را بسیار آسیب پذیر میکند. و بیشتر این آسیب پذیری متوجه انواع هارد ها می‌شود.

بازیابی اطلاعات هارد و نمای درونی هارد دیسک

بازیابی اطلاعات هارد و نمای درونی هارد دیسک

همانطور که می‌دانید هارد دیسک ها تجهیزات ذخیره سازی سخت افزاریی می‌باشند که به صورت مکانیکی دارای قطعاتی شامل دیسکها٬ هدها٬ موتور و … می‌باشد. این جا به جایی ها و یا بعضا تکان های شدید که به هارد وار می‌شود موجب آسیب دیدن و خراب شدن هارد می‌شود. حال این خرابی ها می‌تواند متوجه هدها شود و یا به صفحهات دیسک ها صدمه وارد کند و یا موتور هارد را دچار اشکال کند. از میان تمام این خرابی ها بدترین حالت زمانی است که صفحه دیسک های هارد دچار اشکال شود و یا بر روی آنها خراشی ایجاد شود. در این حالت عمل بازیابی اطلاعات بسیار سخت٬ زمان بر و بعضا غیر ممکن می‌شود.

دلیل نیاز به مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات هارد

در چنین مواردی برخی از افراد سریعا در اولین گزینه استفاده از نرم افزار های بازیابی اطلاعات را قرار می‌دهند که از نظر کارشناسی و تخصصی استفاده از اینگونه نرم افزار ها عملی بسیار پر ریسک و با درصد شانس بسیار پایین می‌باشد. زیرا اینگونه نرم افزار های بازیابی اطلاعات فقط می توانند بر روی اطلاعات سالم کار کنند و اصولا فقط اطلاعاتی که مشکلی ندارند را برمی‌گردانند و در صورتی که هارد دارای مشکلی فیزیکی شده باشد استفاده از اینگونه نرم افزار های بازیابی اطلاعات صدمات جبران ناپذیری را به اطلاعات شما وارد خواهد کرد و به طور کلی عمل بازیابی اطلاعات هارد را حتی توسط مراکز تخصصی بازیابی اطلاعات غیر ممکن می‌کنند.

از این رو نیاز به وجود مراکز تخصصی بازیابی اطلاعات هارد امری اجتناب ناپذیر و بسیار ضروری می‌باشد. خرید یک هارد با کیفیت یک مرکز بازیابی اطلاعات هارد تخصصی و با مسئولیت با استفاده از آخرین دانش و تجهیزات روز در امر بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد شانس شما را برای رسیدن به اطلاعات پاک شده و یا اطلاعات فرمت شده و یا اطلاعاتی که بنا به هر دلیلی از بین رفته اند را بسیار افزایش داده و ریسک شما را در خصوص بازیابی اطلاعات هاردتان به شدت کاهش می‌دهد.

 

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت