بازیابی اطلاعات و چگونگی تعمیر هارد ضربه خورده

بازیابی اطلاعات و چگونگی تعمیر هارد ضربه خورده

تعمیر هارد ضربه خورده قالبا ارزش تعمیر نداشته و در صورت تعمیر بعلت ضعیف شدن هد های هارد ممکن است دوباره دچار خرابی شوند و در مواردی که هدها ضعیف شده اما قابل دیدن نیست باید سریع نسبت به استخراج داده اقدام شوند چون ممکن است بعد از مدتی کارکرد هدها کلا از بین رفته و نیاز به هارد مشابه شود. ما در مرکز ریکاوری اطلاعات امین پایتخت تعمیر هارد ضربه خورده شما را  با نهایت دقت انجام خواهیم داد.

حال به چندین نکته توجه کنید:

بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد ضربه خورده

۱٫ اصولا بعضی از هاردهایی که در هنگام کارکرد دچار نوسان برق و ضربه شدید شوند ممکن است که هد در روی سطح پلتر کرده و در اصطلاح هد پارک شوند در این مواقع ۲ حالت پیش می آیند یا هد فقط گیر کرده و نیاز می باشند با ابزار تعویض هد و کلین روم پیشرفته هد در مسیر درست قرار بگیرند و هارد دوباره درست شده و دیتا قابل رویت میباشد اما در بعضی از موارد هد خراب شده و پس از برگشت در مسیر درست شروع به صدا میکند که در این حالت نیاز به تعویض هد میباشد در بعضی از موارد هد در سطح پلتر گیر کرده و به پلتر آسیب زده که در این حالت به غیر از یک موسسه در ژاپن و با هزینه گزاف قابل ریکاوری میباشد…

۲٫ هد گیر نکرده و هنگام روشن شدن شروع به صدا میکند . در این مورد نیاز به تعویض هد خراب با یک هد سالم میباشد و اگر هد خراب به پلتر آسیب نزده باشد قابل ریکاوری و تعمیر میباشد که می توانید با مراجعه به مرکز ریکاوری هارد امین پایتخت مشکل خود را به راحتی حل کنید.

۳٫ هد سالم میباشد اما اسپیندل موتور یا همان موتور هارد که شروع به چرخاندن پلتر میکند قفل کرده و در بعضی از موارد نیز کاملا قفل نکرده اما با سرعتی غیر از سرعت هارد شروع به چرخیدن میکند در این موارد علاوه بر تعویض هد نیاز به تعویض پلتر نیز مباشد که کار فوق العاده پر زحمت و سختی می باشد اما مرکز بازیابی اطلاعات امین پایتخت این مشکل را آسان می کند.

بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد ضربه خورده و هاردهایی که دچار نوسان می شوند از سخت ترین انواع بازیابی اطلاعات در کل دنیا میباشد چون علاوه بر اصلاح سخت افزاری هارد نیاز به تعمیر نرم افزاری هارد میباشد .

کانون بازیابی اطلاعات امبن پایتخت با بهره گیری از پیشرفته ترین کلین روم و ابزار دقیق و تعویض هد و پلتر با پایین اوردن درصد ریسک هاردهای فوق در حال حاضر کاملترین مرکز جهت خرابی های فوق میباشد و در خدمت شما عزیزان می باشد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت