بازیابی اطلاعات RAID چگونه انجام می شود؟

بازیابی اطلاعات RAID

بازیابی اطلاعات RAID چگونه انجام می شود؟ خوب است بدانید که سیستم های RAID ساختار پیچیده ای دارند و به دلیل تخصص زیاد مورد نیاز برای توسعه، مدیریت و نگهداری؛ احتمال آسیب و مشکلات پیکربندی در آنها بیشتر از سیستم های مشابه وجود دارد. زمانی که یک سیستم RAID به درستی بکاپ گیری نشده باشد، می تواند سبب شکست کامل کسب و کار یا ضرر و زیان های شدید مالی برای افراد شود.

در اصل سیستم های RAID به عنوان مهم ترین بخش یک شرکت مطرح هستند، زیرا همه چیز در حال دیجیتالی شدن می باشد. چنان چه سیستم رید شما خراب شد یا آسیب دید؛ مراقب باشید و آن را لمس نکنید و یا سعی نکنید خودتان آن را تعمیر کنید. برای رفع این مشکل بهتر است با یکی از کارشناسان ما در ارتباط باشید؛ در غیر این صورت همه چیز برای همیشه از دست می رود و دیگر نمی توان کاری انجام داد.

ریکاوری اطلاعات TAP به چه صورت انجام می شود؟

از TAP یا نوار در درجه اول برای بکاپ گیری استفاده می‌ شود و به عنوان یک رسانه ذخیره سازی متوالی مورد استفاده قرار می گیرد. خوب است بدانید که نوار امکان بکاپ گیری با ظرفیت بالا را فراهم می‌سازد و برای کسب و کار مفید و مناسب است. مدنظر داشته باشید که همانند سیستم RAID نوارها دارای پیچیدگی هستند و خودتان نباید بازیابی را انجام دهید. چون ممکن است تنها باعث بدتر شدن شرایط شوید و نتوانید خسارت ایجاد شده را جبران کرد. متخصصان امین پایتخت با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و با بکارگیری ابزارهای ویژه قادرند کار بازیابی اطلاعات را انجام دهند.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت