بازیابی هارد دیسک خراب چگونه انجام می شود؟

بازیابی هارد دیسک خراب چگونه انجام می شود؟

به طور حتم همه شما به این سوال فکر کرده اید که بازیابی هارد دیسک های خراب چگونه انجام می شود؟ خوب است بدانید که هارد دیسک ها برای همیشه دوام نمی آورند و میزان خرابی شگفت انگیزی دارند. آنها دستگاه های مکانیکی با موتور هستند. همه هارد دیسک ها دارای ساختار اصلی یکسانی هستند، فقط در نحوه استفاده از هر قسمت و کیفیت خود اجزا متفاوت است. صفحات، موتور دوک، سر و محرک هد در داخل هارد دیسک قرار دارند و درون محفظه ای به نام مجموعه هارد دیسک (HDA) مهر و موم شده اند. HDA فقط باید توسط متخصصان بازیابی اطلاعات باز شود. در قسمت بیرونی هارد دیسک، برد منطقی، قاب و تجهیزات نصب وجود دارد.

آیا بازیابی هارد دیسک خراب انجام پذیر است؟

ما درک می کنیم که داده های شما چقدر مهم و حیاتی هستند. ما متعهد هستیم که هارد دیسک شما را در اسرع وقت و با هزینه مقرون به صرفه بازیابی کنیم. سال گذشته، ما به طور مرتب داده هایی را از هارد دیسک ها بازیابی می کردیم که سایر شرکت های بازیابی اطلاعات غیرممکن می دانستند.

هارد دیسک ها ابزار دقیق هستند، بنابراین باید با احتیاط کار کرد. هارد دیسک های رومیزی یا سرور شوک ها را به خوبی کنترل نمی کنند. هارد دیسک های لپ تاپ طوری طراحی شده اند که ضربه های بیشتری را تحمل کنند اما هنوز شکننده هستند. گذاشتن هارد دیسک بر روی میز به آن آسیبی نمی رساند، اما انداختن آن مطمئناً به آن صدمه می زند. ما به عنوان یکی از پیشروترین مراکز بازیابی اطلاعات شناخته شده ایم. ما بازیابی اطلاعات را از همه تولید کنندگان هارد دیسک های کامپیوتر رومیزی، سرور و لپ تاپ اعم از سیستم عامل های Windows، AppleMac یا Linux/Unix انجام می دهیم.

بازیابی هارد دیسک خراب در امین پایتخت

کارشناسان بازیابی هارد دیسک امین پایتخت با تجربه ای که دارند. ضمن بکارگیری ابزارهای پیشرفته و دانش عمیق، بهترین و جدیدترین راه حل های بازیابی را برای انواع رسانه های ذخیره سازی و سیستم های فایل در صورت از دست دادن داده ها ارائه می دهند. ما برای ارائه کیفیت به شما اختصاص داده ایم خدمات بازیابی و تعهدات پایدار برای رضایت مشتری داریم. اولویت اصلی ما این است که این شرایط ناگوار را برطرف کرده و اطلاعات خود را به سرعت، حرفه ای و اقتصادی به طور کامل نجات دهیم. به عنوان یک رهبر صنعت، خدمات بازیابی اطلاعات ما به طور رسمی توسط همه تولید کنندگان برجسته هارد دیسک از جمله Fujitsu، Hitachi، IBM، Iomega، Lacie، Maxtor، Samsung، Seagate، Toshiba و Western Digital تأیید شده است.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت