مراحل بازیابی اطلاعات در مرکز ریکاوری امین پایتخت

نرم افزار بازیابی فایل

در مراحل بازیابی اطلاعات، ابتدا تکنسین‌های مرکز بازیابی اطلاعات امین پایتخت به تست و آنالیز اولیه هارد می‌پردازند تا قبل از هر چیز، میزان آسیب‌ دیدگی هارد، بخش‌هایی از هارد که آسیب دیده‌اند، میزان اطلاعاتی که قابل بازیابی هستند و مدت زمانی که باید به ریکاوری اطلاعات هارد اختصاص دهند را تشخیص دهند.

پس از اینکه تکنسین‌ها هارد معیوب شده را مورد تست و آنالیز اولیه قرار دادند و تمامی مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم را تشخیص دادند، وضعیت هارد دیسک را با کاربر در میان می‌گذارند. در اصل از این طریق گزارشی از میزان آسیبی که به هارد وارد شده است و میزان اطلاعات آن که قابل بازیابی هستند را به کاربر ارائه می‌دهند. سپس هزینه ریکاوری اطلاعات هارد را به کاربر اعلام می‌ کنند تا در صورت تایید کاربر اقدامات لازم انجام پذیرد.

چنان چه کاربر با هزینه بازیابی اطلاعات هارد که توسط کارشناسان اعلام می‌شود موافقت نمود، پروسه ریکاوری اطلاعات هارد دیسک توسط تکنسین‌ ها با نهایت دقت و سرعت عمل آغاز می‌ گردد.

در انتها نیز تکنسین‌ها آن بخش از اطلاعات هارد که موفق به بازیابی آن‌ها شدند را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. لازم است یک هارد مجزا جهت انتقال اطلاعات تحویل مرکز شود. چنانچه سوالی در خصوص بازیابی اطلاعات دارید، با کارشناسان ما در تماس باشید.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت