بهترین نرم افزار های فضای ذخیره سازی ابری

اخیرا با پیشرفت روز افزون تکنولوژی عده ی زیادی از کاربران برای نگه داری اطلاعاتشان از فضای ذخیره سازی ابری استفاده می کنند. این شیوه ی ذخیره سازی از مزیت هایی زیادی برخوردار می باشد برای مثال هر زمان که اراده کنید داده ها ی ذخیره شده در دسترس شما قرار می گیرند و دیگر لازم نیست فلش یا هارد اکسترنال خود را همیشه با همرا داشته باشید. به همین جهت در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین نرم افزار های ذخیره سازی ابری را معرفی نماییم.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

cubby

Cubby

یکی از برنامه های ذخیره سازی ابری Cubby نام دارد که به صورت رایگان برای کاربران امکان ذخیره سازی  ۵ گیگابایت اطلاعات را فراهم کرده و علاقه مندان میتوانند حساب کاربری خود را با حجم های ۱۰۰ تا ۲۵۰۰ گیگابایت از ۴ دلار تا ۱۰۰ دلار در ماه ارتقاء دهند.

mediafire

MediaFire

MediaFire نیز یک نرم افزار ذخیره سازی ابری است که برای حساب های عادی حجم ۱۰ گیگابایت را در اختیار کاربران قرار می دهد. نسخه های پولی این برنامه را میتوانید از قیمت ۴ دلار تا ۵۰ دلار با حجمی برابر ۱ ترابایت خریداری کنید.

Amazon-Cloud

Amazon Cloud Drive

این نرم افزار یکی از بهترین برنامه های ذخیره سازی ابری بوده که در حالت عادی به شما اجازه می دهد تا سقف ۵ گیگابایت اطلاعات را  به صورت نا محدود در سرور ها بارگذاری نمایید. و این امکان برای کاربرانی که به فضای بیشتری احتیاج دارند وجود دارد تا با تعرفه های سالی ۶۰ دلار و ماهی ۱۲ دلار، حساب کاربری خود را ارتقا دهند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت