بهترین و تخصصی ترین مرکز ریکاوری اطلاعات هارد

بهترین و تخصصی ترین مرکز ریکاوری اطلاعات هارد

کانون هارد امین پایتخت با بیش از یک دهه تجربه و خدمات،تخصصی ترین و مجهز ترین مرکز بازیابی و ریکاوری اطلاعات سرور های فیزیکی و مجازی در ایران می باشد.

بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد امین پایتخت، بهترین فرصت را برای شرکت ها، سازمان ها و اشخاصی که اطلاعات خود را به هر نحوی از دست داده اند فراهم می کند.اما انتخاب اینکه چه شرکتی را برای بازیابی اطلاعات خود انتخاب می کنید بسیار مهم است و این انتخاب درست شماست که ریکاوری اطلاعات شما را تضمین می کند چرا که متاسفانه این روزها در نگاه اول اینطور به نظر می رسد که اکثر شرکت های بازیابی اطلاعات  برای ارائه خدمات ریکاوری  هارد دارای تجهیزات کافی می باشند، گرچه بسیاری از آنها نیز ادعا می کنند که تمام قابلیت های ارائه یک سرویس حرفه ای بازیابی اطلاعات را دارا هستند. ولی پس از بررسی های دقیق تر تعداد کمی از آنها این قابلیت را تمام وکمال دارا می باشند. بسیاری از شرکت های ریکاوری هارد بدون داشتن دانش پیشرفته و محیط کاری مناسب شروع به ریکاوری هارد بسیاری از افراد می کنند و البته بدیهی است که موفقیت آمیز نخواهد بود اما در شرکت بازیابی اطلاعات امین پایتخت توسط دستگاه های پیشرفته و به روز و همچنین محیط کاری مناسب از جمله کلین روم مجهز که یکی از حساس ترین مراحل بازیابی اطلاعات در آن انجام می شود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

جراحی هارد دیسک در مرکز ریکاوری هارد امین پایتخت توسط متخصصین دوره دیده و بسیار خبره انجام می شود.

در مواردی دیده شده برخی از افراد در ابتدا با استفاده از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات که از نظر تخصصی بسیار عمل پر ریسکی می باشد سعی بر بازیابی اطلاعات خود دارند که در درصد ریکاوری اطلاعات بسیار پایین می باشد و خسارت جبران نا پذیری به هارد خود وارد کرده به طوری که بازیابی اطلاعات را برای مراکز تخصصی ریکاوری اطلاعات دشوار و یا حتی غیر ممکن خواهد ساخت.

در ابتدا خرید یک هارد با کیفیت را پیشنهاد می کنیم و در در آخر در صورت فرمت شدن اطلاعات خود و یا هرگونه مشکل دیگر به مرکز ریکاوری هارد امین پایتخت مراجعه فرمایید.

همچنین ما در کانون بازیابی امین پایتخت به بازیابی انواع فیلم های دوربین های فیلم برداری Full-HD و  Full-Frame می پردازیم که با بهترین دستگاه های روز دنیا به ریکاوری اطلاعاتتان می پردازیم.

با ما لحظه هایتان را حفظ کنید…

 

 

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت