وبسایت دیجی تایمز اعلام کرد، شرکت اینتل، پردازنده‌های خود را با نامکانن‌لیک تا اواخر سال 2018 وارد بازار نخواهد کرد. اینتل در طول فرآیند ساخت پردازنده‌ 10نانومتری با مشکلاتی مواجه شده است که باعث به تأخیر  افتادن عرضه‌ی تعدادی از محصولات این شرکت خواهد شد. پیش بینی اینتل این بود که تراشه‌های کانن‌ لیک را در سال 2017 روانه‌ی بازار کند؛ اما از آن زمان تاکنون، عرضه‌ی تراشه‌های یادشده چندین بار به تعویق افتاده است.

تراشه های کانن لیک اینتل تا پایان سال 2018 وارد بازار نخواهد شد!

بر طبق گزارشی در وب سایت دیجی تایمز:

شرکت اینتل با مشکلاتی در به‌کارگیری فرایند ساخت 10 نانومتری خود مواجه شده است. که همین امر باعث شده تاریخ عرضه‌ی تراشه های کانن لیک از ابتدای سال 2017 تاکنون 3بار تغییر پذیرد.

در صورتی که اینتل پردازنده های کانن لیک را تا پایان سال 2018 آماده نکند ،پردازنده های آیس لیک با فرآیند ساخت +10nm  تولید خواهند شد. همچنین ابهاماتی در مورد جایگاه خانواده کانن لیک وجود دارد، چرا که اینتل از پردازنده های آیس لیک به عنوان جایگزین ،کافی لیک نام می برده است.

بر اساس گزارش دیجی‌تایمز، احتمالا برخی از شرکت‌ها قصد دارند از خانواده کانن‌لیک در محصولات خود استفاده نکنند. این تراشه با توان مصرفی و ولتاژ پایین همراه است که برای دستگاه هایی مانند مک بوک پرو مناسب نخواهد بود.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت