توشیبا بیشترین رشد را در صنعت ذخیره سازی سال ۲۰۱۶ داشت.

توشیبا بیشترین رشد را در صنعت ذخیره سازی سال ۲۰۱۶ داشت.

شرکت توشیبا که در ایالات متحده‌ی آمریکا با نام Toshiba America Electronic Components یا به‌اختصار TAEC شناخته می‌شود، توانسته است در بازار تقریبا ثابت تجهیزات ذخیره سازی، رشد بسیار سریعی نسبت به رقبایی همچون وسترن دیجیتال و سیگیت داشته باشد.

توشیبا به‌عنوان مبتکر معماری NAND Flash برای حافظه‌های SSD شناخته می‌شود و در هر دو بخش SSD و HDD بازار، سهم مناسبی به خود اختصاص  داده است.

در بازار کنونی تجهیزات ذخیره سازی، مشتریان بزرگ در کلاس دیتاسنترها تلاش می‌کنند گزینه‌های مختلف تأمین قطعات از برندهای بزرگ در دسترس داشته باشند. در این شرایط، توشیبا توانسته است سهم خود را در هر دو بخش حافظه‌های SSD و HDD به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

گزارش‌‌های شرکت آماری IDC نشان می‌دهند که Toshiba در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶، سهمی ۹ درصدی از بازار هارددرایو‌ها به خود اختصاص داده است. این در حالی است که رقبای این شرکت یعنی WD و Seagate به مجموع ۲۴ درصد از سهم بازار دست یافته‌اند.

در بخش محصولات SSD، درآمد توشیبا با رشدی ۱۱۴ درصدی همراه بوده است. این درآمد، Toshiba را در بین ۴ شرکت بزرگ این بخش بعد از سامسونگ، وسترن دیجیتال و اینتل قرار داده است

. استیو فینگرهات معاون و مدیر اجرایی TAEC در کنفرانس خبری مربوط به این گزارش اعلام کرده است:

رشد سریعی که ما در هر دو بخش HDD و SSD داشتیم، نتیجه‌ی اعتماد مشتریان در آمریکا و در کل جهان است. این مشتریان برای گسترش کسب و کار و ادامه‌ی رقابت در بازار کنونی، به تیم توشیبا اعتماد کرده‌اند. این آمارها تنها شروع کار هستند و ما قصد داریم با معرفی محصولات نوآورانه‌ی جدید، نیازهای بازار در بخش‌های کاربران معمولی، دیتاسنترهای ابری و محصولات شرکتی را برآورده کنیم.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت