توشیبا هارد دیسک سازمانی کوچک جدیدی را معرفی می کند

HDD

بخش تولید دستگاه ذخیره سازی توشیبا (SDD) ، بخشی از سیستمهای اطلاعاتی توشیبا آمریکا و ارائه دهنده انواع درایورهای هارد دیسک شرکتی کوچک و حافظه های موبایل (HDD)، اعلام کرده است که یک محصول جدید با فاکتور اندازه ی کوچک تر با ظرفیت بالا و کارآمدی بیشتر را تولید کرده است. این هارد دیسک سازمانی حداکثر ظرفیت 600 گیگابایت را ارائه می دهد و عضو جدیدی از خانواده MBF است که  اولین درایو رمزگذاری خودکار سازمانی شرکت توشیبا به حساب می آید. شرکت توشیبا در سال های اخیر توانسته است نقشی در بازار هارد دیسک ها و حافظه های دیجیتال برای خود دست و پا کند و در حال حاضر تمرکز خود را بر محکم کردن این جایگاه گذاشته است.

معرفی سری MBF نشان دهنده ادغام موفقیت آمیز تجارت HDD توشیبا و فوجیتسو در سال گذشته است. این سری با 10.025 سرعت چرخش RPM و یک رابط 6Gb / s SAS برای استفاده در سرورهای با حجم متوسط، آرایه های ذخیره سازی اصلی، سرورهای پره و rack-mount و سایر سرورهای مهم، دارای آگاهی از انرژی، برنامه های فشرده داده توانسته است استاندارد های بازار حافظه های شرکتی را برآورده کند.

با توجه به مصرف انرژی کمتری که این هارد دیسک سازمانی 2.5 اینچی دارد، سری MBF با استفاده از یک وضعیت پیشرفته توان مصرفی را تا 28 درصد کاهش می دهد و این امکان را فراهم می کند تا HDD در صورت عدم استفاده با سرعت کمتری بچرخد. جول هاگبرگ، معاون رئیس بازاریابی بخش حافظه ی شرکت توشیبا می گوید “این دستگاه با داشتن حداکثر توان ذخیره سازی 600 گیگابایتی، مصرف کمتر انرژی و اندازه ی کوچک تر توانسته است بازار هار دیسک شرکتی را دگرگون کند و اندازه های این حافظه ها را از 3.5 اینچ به 2.5 اینچ برساند” این حافظه برای محیط هایی که اطلاعات در آن ها دارای ارزش زیادی است مناسب می باشد و امکان ذخیره سازی اطلاعات و بازیابی داده ها به راحتی در این هارد دیسک وجود دارد.

هارد دیسک

مدلهای خاصی از سری MBF گزینه رمزگذاری مبتنی بر درایو را دارند که برای مشخصات کلاس زیر سیستم امنیتی Trusted Computing Group(TCG) طراحی شده است. مشخصات TCG پروتکل های مبتنی بر استانداردها را برای ترویج پذیرش در سطح صنعت توسط فروشندگان HDD  فروشندگان نرم افزارهای مستقل مدیریت امنیتی، فروشندگان سخت افزار مستقل (IHV) و طراحان سیستم ذخیره سازی فراهم می کند.

شفافیت داده های رمزگذاری شده در دستگاه ذخیره سازی، استقرار را ساده تر کرده و مسیری آسانتر برای رعایت دستورات نظارتی برای اقدامات امنیتی قوی تر فراهم می کند. به این ترتیب، SED ها با امکاناتی مانند پاک کردن ایمن اطلاعات در صورت نیاز، به یک مؤلفه مهم در محیط سازمانی تبدیل شده اند که این امر باعث می شود فرآیند بازپرداخت و بازنشستگی برای سازمانهایی که از این درایوها استفاده می کنند آسانتر شود. همانطور که بیان شد خط تولید هارد دیسک شرکتی برای ظرفیت های 300 گیگابایتی، 450 گیگابایتی و 600 گیگابایتی موجود است و مدل های مختلف این هارد دیسک به بازار عرضه شده اند.

منبع: firstpost.com

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت