تولید سامسونگ از نسل پنجم حافظه‌های V-NAND

samsung
تولید نسل جدید حافظه‌های V-NAND، خبر از محصولاتی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی بسیار سریع‌تر در آینده نزدیک می‌دهد. سامسونگ خبر از آغاز تولید انبوه نسل پنجم حافظه‌های V-NAND داد. در حال حاضر رکورد سریع‌ترین انتقال داده در این زمینه، نسل پنجم V-NAND است. چیپ این حافظه‌ها با استفاده از Toggle DDR4.0، توانایی انتقال ۱.۴ گیگابیت داده را در هر ثانیه دارد، که به این ترتیب کارکرد آن‌ها را ۴۰ درصد از نسل قبلی خود سریع‌تر می‌کند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بهترین خدمات را در زمینه ی بازیابی اطلاعات و تعمیر و جراحی هارد به شما عزیزان ارائه دهد.

با افزایش سرعت انتقال اطلاعات، سامسونگ موفق به حفظ توان مصرفی به میزان مورد نیاز در چیپ‌های ۶۴ لایه‌ی V-NAND نسل قبلی شده است. این عمل با کاهش ولتاژ مصرفی از ۱.۸ به ۱.۲ ولت تبدیل شده است. سامسونگ در خصوص توان این حافظه‌ها بیان کرد، که سرعت نوشتن داده‌ها در آن‌ها نیز بهبود ۳۰ درصدی را نسبت به نسل قبلی تجربه داشته است.

کای هیون‌ کیونگ نایب رئیس ارشد بخش حافظه‌های فلش و فناوری در سامسونگ در رابطه با تولید عمده‌ی نسل پنجم حافظه‌های V-NAND گفت:

نسل پنجم حافظه‌های V-NAND سامسونگ پیشرفته‌ترین و سریع‌ترین نمونه‌ی NAND دنیا خواهد بود که در حال حاضر میزان تقاضای بازار فناوری به این حافظه‌ها با سرعت زیادی در حال افزایش است. در کنار توسعه‌ی فناوری‌های پیش‌رو و تولید نسل جدید حافظه‌های فوق‌سریع، ما خود را آماده‌ی معرفی حافظه‌های نسل آینده‌ی V-NAND یک ترابیتی با سلول‌های چهار سطحی می‌کنیم تا نیاز بازار جهانی در آینده را با فناوری‌های نوین و راهکار‌های جدید در دنیای حافظه‌های NAND پوشش دهیم.

سامسونگ در همین راستا اعلام کرد که با سرعت زیادی توان خود را در تولید این حافظه‌ها را افزایش خواهد داد. اما هنوز تاریخ دقیقی برای ارائه‌ی نسل جدید حافظه‌های V-NAND به شرکت‌های تولید‌کننده اعلام نشده است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت