تولید قطعات سخت افزاری Face ID اپل توسط LG Innotek

iphonex

طبق اطلاعات جدید بدست آمده ، قرار است که کمپانی اپل تولید قطعات سخت افزاری سیستم تشخیص چهره جدید خود را به شرکت LG Innotek بسپارد.

گفتنی است که اپل تصمیم دارد سیستم جدید Face ID خود را در قالب تعدادی از محصولات جدیدش و در یال جاری میلادی عرضه نماید و طبق اطلاعات منتشر شده از کره جنوبی ، قرار است که قابلیت مذکور در نسخه 2018 گوشی‌های آیفون و در نسل جدید تبلت های iPad Pro نیز قرار گیرداین موضوع موجب خواهد شدکه قطعات سخت افزاری مورد نیاز نیز به طور قابل توجهی افزایش یابد و به همین جهت اپل تصمیم دارد که کل فرایند ساخت آن ها را به شرکت LG Innotek بسپارد.

البته باید گفت که تولید قطعات سخت افزاری Face ID برای گوشی آیفون X توسط یکی از شرکای خود اپل انجام گردید ولی گزارشات منتشر شده در آن زمان نشان می داد که نقص‌های متعدد در مراحل تولید این قطعات وجود دارد و به همین جهت عرضه این گوشی دارای تاخیرهای زیادی شد. با این وجود اپل توانست تا حد زیادی این تاخیر را جبران کند و ظاهرا قرار است که اپل با همکاری ال‌جی از تاخیر دوباره محصولاتش جلوگیری کند.

به نظر می رسد که ال جی تصمیم دارد در سال جاری ،سه گوشی جدید با نام های آیفون 9، آیفون Xs و Xs Plus را عرضه نماید. گزارشات حاکی از آن است که آیفون 9 دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی LCD است و با قیمتی در حدود 650 تا 900 دلار و دارای یک دوربین تک سنسوره می باشد که از قابلیت لمس سه بعدی یا Force Touch نیز بهره نمی‌برد.همچنین اطلاعات بدست آمده گویای این است که دو گوشی آیفون Xs و Xs Plus به ترتیب دارای نمایشگرهای 5.8 و 6.5 اینچی خواهند بود و قادر خواهند بود که  به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی کنند.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت