تکنیک های بازیابی اطلاعات به منظور بازیابی داده ها – بخش دوم

تکنیک های بازیابی اطلاعات

برخلاف سایر تکنیک های ریکاوری، تکنیک های بازیابی اطلاعات DiskGenius بسیار ساده هستند زیرا نرم افزار بازیابی اطلاعات DIY را ارائه می دهد. بیایید ببینیم چگونه با استفاده از این تکنیک های DiskGenius، داده های از دست رفته را بازیابی کنیم.

مرحله 1 DiskGenius را بارگیری و نصب کنید.

ابتدا DiskGenius را روی رایانه خود بارگیری و نصب کنید. این نرم افزار تکنیک های پیشرفته ریکاوری داده  را برای کمک به شما در بازیابی اطلاعات از دست رفته از هر فاجعه از دست دادن داده، ارائه می دهد.

مرحله 2 هارد دیسک را در جایی که اطلاعاتتان از بین رفته انتخاب کنید.

فقط DiskGenius را روی رایانه خود اجرا کنید، در آن تمام درایوهای سخت رایانه شما لیست می شوند. فقط درایو سختی را انتخاب کنید که داده های شما از بین رفته است.

مرحله 3 دیسک سخت را اسکن کنید تا داده های از دست رفته را پیدا کنید.

اکنون، “بازیابی پرونده” را کلیک کنید. پنجره ای مشاهده خواهید کرد که به شما اجازه می دهد اسکن دیسک سخت را شروع کنید. فقط بگذارید تا دیسک سخت شما را اسکن کند تا اطلاعات از دست رفته را پیدا کند.

تکنیک های بازیابی اطلاعات

مرحله 4 پیش نمایش و بازیابی اطلاعات از دست رفته.

پس از اسکن، فقط اطلاعات از دست رفته را به راحتی پیش نمایش و بازیابی کنید.

نتیجه گیری

صرفه جویی در داده های از دست رفته با تکنیک DiskGenius بسیار ساده و موثر است. این فناوری پیشرفته اسکن را برای اسکن درایو و یافتن هر پرونده قابل بازیابی ارائه می دهد. لازم نیست هزینه های زیادی را برای سایر تکنیک های ریکاوری خرج کنید. DiskGenius نرم افزار کامل ریکاوری DIY است. این بدان معناست که شما می توانید با این روش بازیابی اطلاعات، داده های از دست رفته را در هر زمان و هر مکان بازیابی کنید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت