خرابی هارد کامپیوتر

خرابی هارد کامپیوتر

اگر متوجه شدید که کامپیوتر شما دستوراتتان را متوقف می کند یا هارد دیسک به سادگی خراب می شود، چه کاری انجام می دهید؟ مطمئناً، در صورت خرابی هارد کامپیوتر می توانید به فروشگاه لوازم الکترونیکی نزدیک به محل سکونت خود مراجعه کنید و یک هارد دیسک جایگزین برای کامپیوتر خود خریداری کنید، اما در مورد داده های موجود در هارد دیسک خراب چه می کنید؟ چقدر مهم است؟ آیا آن را ذخیره کردید یا از آن پشتیبان تهیه کردید؟ متأسفانه، اکثر کاربران از سیستم خود نسخه پشتیبان تهیه نمی کنند و بسیاری از مشاغل کوچک از روش های پشتیبان گیری قدیمی استفاده می کنند که اغلب برای بازیابی فایل ها بی نتیجه هستند.

در صورت خرابی هارد کامپیوتر اولین کار این است که آرامش خود را حفظ کنید. تصمیم عجولانه می تواند آسیب بیشتری به داده های شما وارد کند.

“قاعده سرقت” بازیابی اطلاعات این است: اگر صدای کلیک از دیسک سخت خود می شنوید، یا اگر S.M.A.R.T کامپیوتر صدا دارد. عملکرد نشان دهنده یک خطا در هنگام فرایند بوت است، مشکلی وجود دارد. مطمئن ترین شرط تماس با امین پایتخت است تا برای نیازهای تخصصی بازیابی اطلاعات با شما در ارتباط باشیم.

پس از دریافت هارد دیسک خراب خود، اولین قدم این است که تصویری از درایو آسیب دیده را بر روی هارد دیسک دیگر ذخیره کنید. این درایو تصویر، نه درایو سخت آسیب دیده واقعی، محلی است که متخصص بازیابی اطلاعات سعی در بازیابی اطلاعات از دست رفته دارد.

گام بعدی در فرایند تصویربرداری این است که تعیین کنید آیا خرابی هارد دیسک یک نقص واقعی بوده است، یا خرابی سیستم است یا یک مسیر سیستم به مشکل خورده است. خرابی سیستم و مشکلات ردیابی سیستم به طور معمول با استفاده از نرم افزار اختصاصی بازیابی اطلاعات، که توسط مهندسان تحقیق و توسعه ما ساخته شده است، برطرف می شوند. خرابی سیستم یا بازیابی مسیر سیستم نیازی به پردازش در محیط اتاق تمیز ندارد.

متأسفانه صدمه به برد مدار هارد دیسک یا خرابی هارد درایوها امری غیرمعمول نیست. اگر هارد کامپیوتر شما دچار مشکب شده بهتر است به یک تعمیرکار کامپیوتر مراجعه کنید. مد نظر داشته باشید به منظور دسترسی به داده های موجود در هارد دیسک خراب شده. در بیشتر موارد، متخصص بازیابی اطلاعات قادر است اطلاعات از دست رفته شما را بازیابی و بازگرداند.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت