دسترسی توسعه دهندگان ایمیل به تمامی پیام های کاربران

Gmail

 بر اساس اخبار منتشر شده، توسعه دهندگان ایمیل و سایر اپلیکیشن ها به ایمیل های میلیون ها کاربر دسترسی داشته و میتوانند پیام های آن ها را بخوانند. ظاهرا در تنظیمات اخیر جیمیل این امکان برای شرکت های توسعه دهنده محیا شده تا به ایمیل های کاربران دسترسی داشته باشند. می توان گفت که این شرکت ها از تمامی اطلاعات شخصی ایمیل شما شامل پیام ها، آدرس گیرنده و عکس ها با خبر خواهند شد. لازم به ذکر است که این امر با موافقت کاربران انجام گرفته و در فرم رضایت مندی، امکان دسترسی کامپیوتر و کارمندان شرکت ها به ایمیل ذکر شده است. در سیاست های حفظ حریم خصوصی گوگل هم به امکان نظارت شرکت های شخص ثالث بر ایمیل ها اشاره شده است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

کمپانی گوگل اعلام کرده که جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد چرا که مجوز دسترسی به این اطلاعات تنها در اختیار کمپانی های بزرگ و معتبر قرار گرفته است که تمامی این شرکت ها از سیاست های حفظ حریم خصوصی کاربران پیروی می کنند. گوگل با تاکید بر این موضوع که مجوز به راحتی در اختیار تمامی کمپانی ها قرار نخواهد گرفت ادعا کرد که کوچکترین مشکلی پیش نخواهد آمد چون به کمپانی هایی که از شرایط لازم برخوردار نبوده اند این مجوز داده نشده است و کمپانی مورد نظر حتما باید شرایط مورد تایید گوگل را داشته باشند.از بین کمپانی های معتبری که از مجوز دسترسی به ایمیل ها بهره می برند میتوان به Edison Software و Back Path اشاره کرد.گفتنی است که این اطلاعات در اختیار کمپانی ها قرار گرفته اما این اقدام به منزله ی این نیست که همواره افرادی در حال برررسی پیام ها و مکالمات شما هستند بلکه این نظارت در جهت گسترش و بهبود سرویس های ارایه شده می باشد.

جزییات بیشتری در رابطه با این موضوع مطرح نشده ام این امکان وجود دارد که مشکلاتی را برای گوگل در پی داشته باشد. لازم به ذکر است که اخیرا فیسبوک هم با چنین مشکلاتی روبرو شده بود و مورد انتقاد عده ی زیادی قرار گرفت.

شما می توانید برای باخبر شدن از اینکه کدام اپلیکیشن های گوشی شخصیتان به اطلاعات گوگل و جیمیل شما دسترسی دارند، بر روی این لینک کلیک کرده و در صورت تمایل مجوز را برای آن برنامه لغو کنید.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت