رنگبندی هارد وسترن دیجیتال به چه معناست؟

رنگبندی هارد وسترن دیجیتال به چه معناست؟

هارد وسترن دیجیتال برای ساده سازی انتخاب شما به جای اینکه با مدل و اسم تفکیک بشوند توسط رنگ تفکیک شده اند که در ادامه به رنگبندی آنها میپردازیم.

رنگ سبز هارد وسترن دیجیتال

رنگ سبز همیشه نماد کم مصرف بودن و بهینه بودن، بود و هست.هارد وسترن سبز برای ذخیره اطلاعات با حجم بالا بسیار مناسب است اما برای کارهای پردازشی و محاسباتی به هیچ وجه خوب نیستند زیرا سرعت بالایی ندارند و با استفاده از تکنولوژی intellipower  سرعت چرخش هارد تنظیم میشود. یعنی در مواقعی که به هارد نیاز ندارید سرعت چرخش کم میشود تا طول عمر هارد افزایش یابد.

رنگ آبی هارد وسترن دیجیتال

هاردهای آبی برای کارهای روزمره کامپیوتر خانگی طراحی شده اند یعنی هاردهایی که هم قیمت و هم سرعت قابل قبولی دارند.اغلب هاردهای مصرف شده در لپ تاپ و ایکس باکس هارد وسترن دیجیتال از نوع آبی هستند.

رنگ مشکی هارد وسترن دیجیتال

هاردهای مشکی در دسته هارهای High preformance قرار میگیرند. یعنی هاردهایی که برای انجام کارهای محاسباتی مناسب می باشند که البته در عمل هاردهای مشکی با هاردهای آبی عملکردی تقریبا برابر دارند.

رنگ قرمز هارد وسترن دیجیتال

هارد قرمز وسترن مخصوص استفاده در شبکه طراحی شده.این هارد می تواند به صورت شبانه روز ی روشن بماند. رنگ قرمز به دو دسته WD Red و WD Red Pro تقسیم می شوند و فرق آنها این است که Pro دارای چرخش بیشتری می باشد (7200 دوره) اما Red 5200 دوره و به صورت دینامیک سرعت چرخش کم میشود و مثل رنگ سبز از تکنولوژی intellipower و تا 128 مگابایت حافظه را نیز ساپورت می کند.

رنگ بنفش هارد وسترن دیجیتال

رنگ بنفش برای استفاده در سیستم های محافظتی مانند دوربین مدار بسته طراحی شده که باید شبانه روز روشن باشد.

رنگ طلایی هارد وسترن دیجیتال

و در آخر رنگ طلایی این هارد برای استفاده در دیتا سنتر طراحی شده.این نوع هاردها از دو پردازنده استفاده می کنند.

ما در مرکز ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت آماده به ارائه خدمات خود به شما هستیم.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت