رونمایی بایوستار از مادربرد مخصوص ماینینگ TB250-BTC Pro

TB250 BTC Pro

بایوستار به تازگی از مادربرد مخصوص ماینینگ جدیدش به نام TB250-BTC Pro رو نمایی کرد. این مادربورد، برخلاف مادربردهای مخصوص ماینینگ دیگر سازندگان که دارای مشکلاتی بودند، دارای ویژگی های جالبی از قبیل راه اندازی مجدد خودکار نیز می باشد.

مادربرد TB250-BTC Pro مبتنی بر چیپ ست B250 اینتل است و همچنین از هر دو پردازنده‌های نسل ششمی و هفتمی سوکت LGA 115 پشتیبانی می‌کند.یک جفت شکاف حافظه DIMM DDR4 می‌توانند حداکثر میزبان 32 گیگابایت حافظه دوکاناله با فرکانس 2400 مگاهرتز باشند. این مادربرد دارای دو کانکتور تعذیه 4 پینی Molex برای تأمین هرچه بهتر توان ارائه شده از طریف شکاف‌های توسعه به کارت‌های گرافیک است. گفتنی است که TB250-BTC Pro دارای تعدادی درگاه USB 3.1 و خروجی صدای 7.1 کاناله HD  است.

این مادربرد دارای یک شکاف توسعه PCI-E x16 3.0 و یازده شکاف PCI-E x1 3.0 است. با استفاده از درایور Radeon Software Crimson ReLive Edition 17.11.1 یا نگارش‌های جدیدتر از آن می‌توان تا دوازده کارت گرافیک AMD نصب کرد. درست همانند دیگر مادربردهای مخصوص ماینینگ بایوستار، این مادربرد نیز از برد PCB مقاوم در برابر رطوبت، اجزای بادوام و بهینه، برد محافظت شده در برابر تخلیه الکتریسیته ساکن و مدار محافظ در برابر افزایش ناخواسته ولتاژ بهره می‌برد. شایان ذکر است که TB250-BTC Pro با قیمت 130 دلار عرضه می شود.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت