رونمایی ADATA از هارد دیسک های اکسترنال قابل حمل HD710M Pro و HD710A Pro با مقاومت بسیار بالا

ADATA

ADATA

به گزارش مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت، کمپانی ADATA دو سری از هارد دیسک های اکسترنال قابل حملش با عنوان های  HD710M Pro و HD710A Pro را معرفی کرد. این دو که از مقاوم ترین هارد دیسک‌های اکسترنال ADATA هستند، در برابر نفوذ رطوبت، گرد و غبار و ضربه نیز مقاومت بالایی از خود نشان خواهند داد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروز ترین اطلاعات در خصوص انواع سخت افزار ها و همچنین جدیدترین اطلاعات بازیابی هارد را برای شما عزیزان ارائه نماید.

همان طور که اشاره شد دو هارد دیسک HD710M Pro  و HD710A Pro شرکت ADATA در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می باشد. از این رو این دو موفق به دریافت گواهی IP68 شده که یعنی در مقابل ذرات خارجی و رطوبت مقاوم می باشند. البته آن ها قادر خواهند بود که در عمق 2 متری آب به مدت 60 دقیقه دوام آورند. گفتنی است که پوشش بیرونی این دو هارد دیسک سه لایه بوده که موجب می شود در مقابل ضربات مقاومت بالایی از خود نشان دهند. همچنین این هارد دیسک ها 26  آزمون سقوط مختلف را با موفقیت طی کردند و مشخص شد که در سقوط از ارتفاع تا 1.5 متر نیز ، سالم خواهند ماند.

این دو هارد دیسک شرکت ADATA از حسگرهای داخلی بهرمند هستند. این حسگرها، لرزش در هنگام استفاده را تشخیص داده و در صورت شدید بودن این لرزش هم از طریق یک نشانگر LED کاربر را باخبر کرده و هم سیستم محافظتی خود هارد دیسک مانع از آسیب دیدن آن خواهد شد. این دو که با ظرفیت های 2 ترابایت ارائه می شوند و از رابط USB3.1 بهرمند هستند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت