ریکاوری هارد اکسترنال خراب و فایل‌های خراب شده بوسیله CMD

بازیابی فایل ها از هارد دیسک قالب بندی شده

ریکاوری هارد اکسترنال خراب و فایل‌های خراب شده بوسیله CMD یکی از خدماتی است که توسط امین پایتخت ارائه می گردد. چنانچه هارد دیسک اکسترنال شما در کامپیوترتان شناسایی می‌شود، ولی فایل‌های ذخیره شده در آن خراب هستند، یا در زمان باز کردن هارد با دستور فرمت روبرو می‌شوید، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید تا فایل‌های آسیب دیده شما ریکاوری و بازیابی گردند.

قبل از هر چیز خوب است بدانید که هاردهای اکسترنال ابزاری مفید برای ذخیره اطلاعات هستند، ولی این نوع هاردها نیز همانند همه دستگاه‌های ذخیره‌ کننده دیگر، ممکن است صدمه ببینند و خراب شوند یا اطلاعاتشان به طور کامل از بین برود. چنانچه هارد دیسک اکسترنال شما نیز خراب شده و یا به هر دلیلی اطلاعات شما از بین رفته است، این مطلب را از دست ندهید.

قبل از هر چیز Start را باز کنید و عبارت cmd را تایپ کنید. سپس دکمه اینتر را بزنید و سپس پنجره خط فرمان را باز کرده و عبارت chkdsk g:/f را تایپ نمایید، (به جای g درایو هارد اکسترنال خود را وارد کنید)، سپس اینتر بزنید.

در صورتی که نمی‌توانید به اطلاعات ذخیره شده در دستگاه خراب دسترسی داشته باشید، نگران نباشید. اگر حتی فایل‌ها به طور تصادفی از داخل هارد شما حذف شده باشند، امکان ریکاوری آنها از هارد اکسترنال فراهم است. توجه داشته باشید که بازیابی هارد اکسترنال حتی پس از فرمت و قالب بندی یا آسیب دیدن باز هم امکان پذیر می باشد.

در صورتی که هارد دیسک شما مشکل دارد با مرکز ریکاوری امین پایتخت تماس بگیرید. ما به شما عزیزان کمک می کنیم که بدون هیچ مشکلی بتوانید اطلاعا از بین رفته خود را بازیابی و دریات نمایید.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت