ساعت هوشمند شیائومی mi watch معرفی شد

ساعت هوشمند mi watch

کمپانی شیائومی در طی رویدادی از گجت جدید خود رونمایی کرد که به نظر بسیار جالب و جذاب می‌رسد.

ساعت هوشمند Mi Watch شیائومی به تازگی معرفی شده است که از قابلیت و ویژگی‌های جذابی برخوردار است و قابلیت شخصی سازی دارد و با استفاده از رابط کاربری جدید نظر کاربران را جلب خواهد کرد.

بازیابی اطلاعات هارد امین دیتا

طبق اعلام شیائومی این ساعت می‌تواند تا 16 روز دوام داشته باشد که نکته مهمی در انتخاب یک گجت همراه می‌باشد. این گجت بسیار سبک می‌باشد و در حدود 39 گرم است که اجازه می‌دهد کاربران بتوانند به راحتی و بدون کوچک‌ترین مشکلی از آن استفاده کنند. خوشبختانه شیائومی در این محصول از نمایشگر 1.39 اینچی از نوع AMOLED بهره گرفته تا بهترین تجربه کاربری را داشته باشد.

این صفحه نمایش از نظر کیفیت در سطح بسیار خوبی قرار دارد و رزولوشن این نمایشگر 454×454 می‌باشد. همچنین روشنایی بسیار عالی 450 نیت را فراهم می‌نماید. خوشخبتانه شیائومی فکر همه چیز را کرده است و برای این نمایشگر از محافظ Gorilla Glass 3 استفاده می‌کند.

از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند Mi watch می‌توان به سنسور اکسیژن خون ، ردیابی خواب، GPS داخلی، و بند های متنوع اشاره کرد. همچنین این ساعت ضد آب است به همین دلیل شما می‌توانید از آن در استخر نیز استفاده کنید.

ساعت هوشمند mi watch

همچنین این ساعت از 117 مدل ورزشی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند خبری بسیارخوب برای کاربرانی که ورزش بخش مهمی از زندگی‌شان است باشد. در مدل بین المللی شاهد حضور NFC به همراه کنترل صوتی نیز هستیم. شیائومی قیمت رسمی این مدل را 99 یورو اعلام کرده است.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت