سامسونگ تعدادی از پردازنده های گرافیکی Volta انویدیا را تولید خواهد کرد

volta nvidia

سامسونگ

به گزارش مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت ،خبرهای بدست آمده از کره جنوبی حاکی از آن می باشد که سامسونگ قرار است تولید تعدادی از پردازنده های گرافیکی Volta انویدیا را با به کارگیری فناوری ساخت 14 نانومتری تولید نماید.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره در تلاش بوده تا بروزترین خبرها و همچنین اطلاعات مفیدی در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه نماید.

گفتنی است که گزارش هایی از سامسونگ بدست رسیده که نشان می دهد این کمپانی از اواخر سال 2018 تولید پردازنده های گرافیکی انویدیا را شروع خواهد کرد. طبق این بازه زمانی ظاهرا انویدیا تصمیم دارد تولید محصولاتش را به منظور پیشگیری از کمبود موجودی به سازندگان مختلف بسپارد. در صورت صحت گزارش های منتشر شده به احتمال زیاد قبل از پایان سال میلادی آینده، پردازنده‌های گرافیکی GeForce GTX که تولید شرکت سامسونگ است را شاهد خواهیم بود.

شایان ذکر است که قدرتمندترین محصول مبتنی بر ریزمعماری Volta انویدیا با عنوان  TITAN V شناخته شده و از پردازنده گرافیکی GV100 با معماری مذکور بهرمند است. تراشه یادشده در حقیقت یک ماژول متشکل از چندین تراشه است و مبتنی بر فناوری ساخت 12 نانومتری تولید می‌شود و از 12,288 مگابایت حافظه HBM2 بهره خواهد برد. این پردازنده از سوی  TSMC تولید می‌شود ولی پکیج‌های حافظه HBM2 تولید سامسونگ است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت