سامسونگ از هارد اس اس دی جدیدش رونمایی کرد

samsung pro 950

سامسونگ به تازگی از درایو ۹۵۰ PRO خود رونمایی کرد.
درایو ۹۵۰ PRO اولین SSD می باشد که دارای تکنولوژی NAND عمودی در دیوایس M.۲ PCI Express است به همین سبب این درایو از سرعت بالایی بهره مند است.
مدل ۵۱۲ گیگابایت،با قیمت ۳۵۰ دلار ، با توانایی خواندن اطلاعات با سرعت ۲٫۵GB/s و  هم چنین ثبت اطلاعات با سرعت ۱٫۵GB/s می باشد.این مدل قادر است که به آسانی SM۹۵۱ SSD را که محصول خود سامسونگ می باشد ،شکست دهد.

این مدل اولین درایو،از درایوهای  اصلی سامسونگ است که دارای تکنولوژی (NVMe (Non-Volatile Memory Express می باشد.آن ها با این که انرژی کمتری مصرف می کنند،دوام بیشتری دارند که این ویژگی به دلیل رابطی است که بطور خاص برای SSDها طراحی شده.
شایان ذکر است، مدل ۵۱۲ این درایو برای نوشتن ۴۰۰ ترابایت گارانتی شده است و برخلاف اینکه سامسونگ چیپ ۴۸-layer خود را اخیرا معرفی نمود، این محصول هم چنان از نسل دو ۳۲Layer V-NAND سامسونگ بهرمند است.

درایو ۹۵۰ Pro همچنان  سمت و سوی درایو SATA-interface ۸۵۰ Pro را در پیش گرفته است، ولی با ۴ برابر سرعت read و سه برابر سرعت write بیشتر، از ۸۵۰ Pro مقدم تر می باشد.
گفتنی است که سامسونگ محصول جدیدش را اینگونه معرفی می کند: «ایده آل برای حرفه ای هایی که عملکرد بسیار عالی، پهنا باند بالا و لتنسی پایین تر برای PC ها سطح بالا یا لپتاپ های خود می خواهند.»

فواید این محصول،همچون توانایی تحمل تا تا ۲۰G ارتعاشات و ۱۵۰۰G شوک فیزیکی سبب شده است که این مدل را در سیستم هایی که در شرایط نامساعد کار نمیکنند،استفاده شود

طبق اطلاعات به دست آمده،این محصول در ماه آینده با قیمت های ۲۰۰ دلار (مدل ۲۵۶ گیگابایتی) و ۳۵۰ دلار (مدل ۵۱۲ گیگابایتی) وارد بازار می شود.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت