سامسونگ پرظرفیت ترین حافظه SSD جهان با حجم ۳۰ ترابایت را معرفی کرد

samsung

سامسونگ

به گزارش مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت، به تازگی سامسونگ از پرظرفیت ترین حافظه SSD جهان رونمایی کرد. حافظه مذکور از ظرفیت 30.72 ترابایت برخوردار بوده و به گفته سامسونگ این SSD قادر است 5700 فیلم FULL HD را ذخیره نماید.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره در تلاش است تا بروزترین خبرها در خصوص انواع حافظه ها و همچنین اطلاعات مفیدی درباره بازیابی اطلاعات را برای شما همراهان گرامی ارائه نماید.

این حافظه که با عنوان PM1643 بوده، از رابط  SCSI (SAS) با پهنای باند 12 گیگابیت بر ثانیه برخوردار می باشد و به همین جهت به نظر می آید که مورد استفاده کاربران سازمانی قرار گیرد. گفتنی است که سامسونگ تصمیم دارد مدل های دیگری همچون 5.36 ترابایت، 7.68 ترابایت، 3.84 ترابایت، 1.92 ترابایت، 960 گیگابایت و 800 گیگابایت را امسال ارائه نماید.
همچنین به اعلام کمپانی سامسونگ ، SSD مذکور قادر به دست یابی عملکرد خواندن و نوشتن متوالی به ترتیب 400,000IOPS و 50,000IOPS، و عملکرد متوالی به 2,100 و 1,700 مگابایت بر ثانیه می‌باشد. کنترلر بکار رفته در این حافظه نیز از موتور تصحیح خطا بهره می برد که موجب تضمین پایایی و دوام بالا خواهد بود. قابل ذکر است که برنامه مکمل سامسونگ نیز امکانات منحصر به فردی به جهت جلوگیری از خرابی داده‌ها و بازیابی از خاموشی‌های ناخواسته عرضه می کند.

در حال حاضر هنوز قیمت و زمان ارائه این SSD بی نظیر مشخص نشده است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت