سرعت عجیب SSDها در مک بوک پروهای 2018

ssd

 هنگام معرفی مک بوک های سری قبل اپل، با وجود افزودن نمایشگر لمسی OLED و برخی ویژگی های جدید و خاص،انتقاد های زیادی به این کامپیوترهای جدید وارد شد که از نظر تعمیراتی، سطح ارتقاء پایین و قیمت گذاری بالا، اپل را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

 این شرکت اخیرا به معرفی کامپیوترهای مک بوک پرو (MacBook Pro 2018) پرداخته و آنها را با پردازنده های نسل هشتم و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند، سیستم عامل جدید، تاچ پد، سنسور امنیتی نوین و حتی پردازنده مجزا برای دستیار صوتی “سیری” و بخش امنیتی معرفی کرد.

یکی از بخش هایی که در مک بوک های قبلی در معرض انتقاد قرار گرفت، درایوهای سالید بودند؛ اما ظاهرا اپل برای جلوگیری از تکرار این مسئله،دست به کار شده است. مک بوک پروهای 2018 از حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 4 ترابایت فضای SSD بهره می برند. در برخی کانفیگ ها، قیمت به چیزی نزدیک به 60 میلیون تومان در ایران می رسد!  اپل در کنار برخی از نوت بوک های موجود قرار گرفته و آنها آزمون تست سرعت BlackMagic Disk Speed را در بخش ذخیره سازی، پشت سر می گذارند.

ظاهرا اپل در اکثر پیکربندی ها از SSDهای مدل Samsung 970 EVO بهره گرفته است. این سالید درایو ها در کلاس NVME بوده و حسابی از پهنای باند باس PCI-E استفاده می کنند. اینبار این شرکت به تمامی انتقادها در زمینه سرعت پایین داده و سرعت خیره کننده 2519 مگابایت در ثانیه را به نام خود ثبت کرده است. نوع 13 اینچی از مک بوک پروهای 2018، موفق به جا به جایی 4.9 گیگابایت در 2 ثانیه شده است!

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

عنوان

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت