سیستم ذخیره سازی پلکستور با سرعت 6500 مگابایت

سیستم ذخیره سازی پلکستور

پلکستور برای باقی ماندن در بازار SSD های حرفه ای NVME کلاس PCI تصمیم کاملا جدی گرفته است. این کمپانی اخیرا در حاشیه کامپیوتکس 2018، یک سیستم ذخیره سازی عجیب با سرعت شگفت انگیزی را  ارایه کرد . پلکستور با بهره گیری از 4 درایو M9Pe نوع M.2، یک آرایش RAID 0 را ایجاد کرده است. کمپانی پلکستور ،برای وصل کردن این 4 اسلات در آرایش RAID 0 از یک برد با مدار کنترلر Marvell 88NR2241 کمک گرفته است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

این سامانه از پروتکل NVME با استفاده از مسیر PCIe 3.0 x4 بهره می برد و بدون احتیاج به گسترش پهنای باند مسیر CPU/PCH، به سرعت حیرت انگیز 6500 و 5000 مگابایت به ترتیب برای خواندن و نوشتن دست یافته است. لازم به ذکر است که اگر از مسیر x8 استفاده می شد، ممکن بود حتی سرعت از این هم فراتر می رفت.

Backplane تولید شده از خنک کننده مناسب برخوردار نبوده و به احتمال زیاد فقط جهت ارائه طرحی اولیه از پلکستور ایجاد شده تا سرعت RAID 0 را در SSD های M9Pe به رقیبان نشان دهد. پیش از این هم شرکت هایی مانند ازراک و ایسوس توسعه دهنده های PCI-E را برای درایو های SSD M.2 معرفی کرده بودند اما برای اولین بار است که یک شرکت محصولات خود را بر روی آنها برای ثبت رکورد، امتحان نموده است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت