شرکت Mushkin سری جدید SSD های خود با عنوان Source را معرفی کرد

mushkin source

شرکت Mushkin

به گزارش مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت، شرکت Mushkin از سری جدید SSD های خود با عنوان Source رونمایی کرد. گفتنی است که این سری از حافظه 3D TLC NAND و یک کنترلر موفق از Silicon Motion بهرمند است. جالب است بدانید که ارزان ترین مدل این سری تنها 39 دلار است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره در تلاش بوده تا بروترین خبرها در خصوص انواع حافظه ها و همچنین اطلاعات مفیدی درباره بازیابی اطلاعات را برای شما عزیزان ارئه نماید.

قابل ذکر است که این سری از SSD های شرکت Mushkin در ظرفیت‌های 120، 250 و 500 گیگابایت و در فرم فاکتور استاندارد 2.5 اینچی با ضخامت 7 میلی متر عرضه می‌شوند. همچنین قرار است در آینده مدل یک ترابایتی آن نیز ارائه شود. شرکت Mushkin تصمیم بر این دارد تا بعدها نسخه M.2-2280 از SSD های سری Source خود را برای استفاده در لپ تاپ‌های فوق باریک عرضه کند. Source از رابط SATA با پهنای باند 6 گیگابیت بر ثانیه بهره می‌گیرد. این درایوها مبتنی بر تراشه‌های حافظه TLC NAND چند لایه و کنترلر Silicon Motion’s SM2258XT هستند، با این وجود سازنده اصلی تراشه‌های حافظه اعلام نشده است.

سرعت خواندن و نوشتن متوالی این درایوها با محصولات ارزان قیمت دیگر یکسان بوده و به ترتیب به 560 و 520 مگابایت در ثانیه می‌رسد. عملکرد خواندن و نوشتن تصادفی 4K نیز به 75K و 81K IOPS می‌رسد که نسبت به دیگر SSD های مبتنی بر تراشه‌های حافظه نوع 3D TLC، قدری پایین‌تر است.

مدل 120 گیگابایتی با قیمت 39 دلار، مدل 250 گیگابایتی با قیمت 63 دلار و مدل 500 گیگابیتی با قیمت 110 دلار عرضه می‌شود. همچنین این درایو ها با وارانتی 3 ساله ارائه خواهند شد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت