شرکت NZXT از خنک کننده آبی جدیدش رونمایی کرد

Kraken M22

شرکت NZXT

به گزارش مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت، شرکت NZXT به تازگی از خنک کننده آبی جدید سری Kraken باعنوان Kraken Mرونمایی کرده است.

این خنک کننده‌ی جدید120mm  Kraken M22 نورپردازی RGB لوگوی این شرکت و افکت‌Infinite-mirror را در یک خنک‌کننده‌ی آبی AIO که دارای قیمت مناسب تری نیز می باشد فراهم نموده است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره در تلاش بوده تا بروز ترین خبرها و همچنین اطلاعات مفیدی در خصوص بازیابی اطلاعات را برای شما عزیزان ارائه دهد.

رادیاتور این کولر از یک فن 120 میلی‌متری Aer با ورودی هوای مناسب و بلبرینگ شناور مایع بهرمند بوده که موجب میشود فرایند خنک‌سازی خوب و تقریباً بدون صدا انجام گردد. این کولر همانندKraken X72 دارای پوشش نایلونی بر روی لوله‌های کائوچویی خود جهت تقویت و کارایی هرچه بیشتر است.

شرکت NZXT ، کولر مذکور را به طوری با نرم افزار CAM سازگار نموده که امکان شخصی‌سازی کامل نورپردازی و هماهنگی با دیگر لوازم جانبی از طریق اپلیکیشن موبایل یا کامپیوتر را ایجاد می نماید. همچنین کاربر قادر خواهد بود که از افکت نوری infinite-mirror و دیگر افکت‌های پیشرفته‌ی نورپردازی استفاده کند.
سری Kaken دارای حالت‌های نورپردازی قابل شخصی‌سازی زیادی است که نسبت به وضعیت سیستم از جمله دما و خروجی صوتی واکنش نشان می‌دهد.

گفتنی است که هدف شرکت NZXT این بوده که کیفیت و دقت ساخت سری X را در سری M با قیمتی مناسب‌تر (100 دلار) عرضه کند. این موضوع موجب شد که کولر مذکور تنها از ویژگی های ضروری برخوردار باشد. به طور مثال کولر M22 ، بر خلاف کولر‌های سری X، از کنترل فن داخلی یا مانیتورینگ دمای مایع خنک کننده برخوردار نمی باشد. اما کاربران می توانند از کنترلر‌های فن خارجی برای این کولر استفاده کنند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت