طراحی یک خط کش جالب توسط انویدیا !!

nvidia ruler

انویدیا یک خط کش بسیار جالب طراحی کرده است! درست است که این خبر بیشتر شبیه به یک شایعه است اما به هیچ وجه این گونه نیست! این خط کش که تاکنون تنها مورد استفاده کارکنان خود انویدیا بوده است ، حالا در فروشگاه‌های اینترنتی دیده شده ای است.

این خط کش که 30 سانتی متری می باشد توسط یکی از طراحان انویدیا طراحی شده است و همچنین با استفاده از یک برد PCB واقعی، که درست همانند یک برد الکترونیکی است تولید شده. انویدیا نیز اعلام کرده است که این خط کش ها در هر بار به تعداد  5000 عدد و با قیمت 3.50 دلار در فروشگاه انویدیا برای کارکنان خود موجود است. اما با این وجود آن ها در چند لحظه تمام می شوند زیرا کارکنان تعداد بیشتری را خریداری می کنند!

گفتنی است که این خط کش جالب به هیچ عنوان برای سرگرمی تولید نشده است بلکه گزینه بسیار مناسبی برای طراحان بردهای الکترونیکی می باشد چرا که بر روی این خط کش جایگاه نصب تعدادی از پراستفاده‌ترین قطعات الکترونیکی مورد استفاده در محصولات این شرکت که درست در اندازه واقعی نیز می باشند قرار گرفته است و این موضوع موجب می شود طراحان این کمپانی از قطعات با اندازه مناسب در مدارها استفاده کنند. این ویژگی به آن ها کمک می کند که  قضاوت دقیق‌تری نسبت به ابعاد واقعی برخی قطعات پرکاربرد داشته باشند.

البته باید گفت این خط کش در حال حاضر در تعدادی از فروشگاه های آنلاین نیز دیده شده است ، اما آن ها را با قیمت نزدیک به 10 برابر قیمت داخلی این کمپانی به فروش می رسانند.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت