ظرفیت 8 ترابایتی در SSD جدید کمپانی سامسونگ

nf1-ssd2

کمپانی سامسونگ درایو SSD جدیدش را با مشخصات فوق العاده معرفی کرد که گفته می شود کاربرد اساسی آن در دیتا سنترها و مراکز داده، و یا حتی سرور ها خواهد بود. این محصول با نام تجاری NF1 عرضه می شود و از ظرفیت بسیار بالایی برابر با 8 ترابایت برخوردار است. این SSD همچنین  از پروتکل NVME 1.3 پشتیبانی می کند تا بابهره گیری از مسیر PCI-E بتواند به سرعت های بی نظیر دست پیدا کند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

درایو جدید این کمپانی که بر پایه ی فرم (ext-generation Small Form Factor (NGSFF طراحی و پیاده سازی شده ، در قسمت حافظه کش خود از 12 گیگابایت فضای LPDDR4 DRAM برخوردار می باشد. شرکت سامسونگ این هارد را به  تراشه های 512 گیگابایتی شامل هر تراشه 16 لایه 256 گیگابیتی، که در هر سلول خود 3 بیت داده را ذخیره می کنند، مجهز کرده است. کنترلر داخلی با مسیر PCIe 4.0 سازگاری داشته و سرعت خواندن و نوشتن این SSD به حداکثر 3100 و 2000 مگابایت می رسد.

همچنین در حوزه ی سرعت دستورات خواندن و نوشتن اتفاقی بر اساس 4K هم سرعت های 500K~50K IOPS از طرف سامسونگ اعلام شده است. طول عمر درایو 8 ترابایتی سامسونگ بر پایه یDWPD، برابر با 1.3 درایو در روز است و ابعاد این محصول برابر با 11 سانتی متر در 2.2 سانتی متر می باشد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت