گوشی آنر 9A به زودی وارد بازار ایران می‌شود

عرضه آنر 9A در بازار ایران

همزمان با عرضه جهانی گوشی آنر 9A قرار است این گوشی به زودی در بازار ایران عرضه شود.

همان‌طور که می‌دانید امروزه در ایران، تقاضا برای خرید گوشی‌های میان‌رده اقتصادی بیش از پیش شده است. حال آنر به تازگی از جدیدترین گوشی میان‌رده خود یعنی آنر 9A رونمایی کرده است. آنر سعی کرده‌ تا با جمع آوری امکاناتی هیچان انگیز در یگ گوشی مقرون به صرفه نهایت تجربه را برای کاربران خود به همراه داشته باشد.این گوشی از رابط کاربری Magic UI 3.1 بر پایه اندروید 10 بهره می‌برد.

این گوشی از نمایشگر 6.3 اینچی بهره می‌برد. رزولوشن این نمایشگر 1600 در 720 می‌باشد که کیفیت قابل قبولی را دارد. همچنین به دلیل وجود ناچ قطراه‌ای باعث شده تا نمایگشر این گوشی وسیع‌تر باشد و کار کردن با آن نیز راحت‌تر باشد.

پردازنده این گوشی Mediatek Hellio P22 می‌باشد. همچنین به 3 گیگابایتی حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز شده است. اگر نیاز به فضای بیشتری نیز داشته باشید می‌توانید از Micro SD استفاده کرده و میزان حافظه خود را تا 512 گیگابایت ارتقا دهید.

HONOR 9A مجهز به دوربین سه گانه

آنر توجه ویژه‌‎ای نیز به دوربین این سری نیز داشته است و در بین میان‌رده‌های اقتصادی بسیار خوب عمل کرده‌است. این گوشی مجهز به دوربین سه گانه است. سنسور اصلی 13 مگاپیکسل با لنز نرمال و یک سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی برای عمق میدان اجزای تشکیل دهنده دوربین سه گانه گوشی آنر 9A هستند.

برای دوربین سلفی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. همچنین طبق گفته آنر طراحی این دوربین‌ها به گونه‌ای است که کم‌ترین برآمدگی را داشته باشد.

عرضه آنر 9A در بازار ایران

گوشی HONOR 9A از یک باتری 5000 میلی آمپری استفاده می‌کند که قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک را نیز دارد. این گوشی از طریق کابل OTG قابلیت Reverse Charging را به کاربران ارائه می‌کند که احتمالا در مواقع ضرروری کاربردی خواهد بود.

همچنین این گوشی از از سنسور اثر انگشت و تشخیص چهره نیز استفاده می‌کند. این گوشی در سه رنگ سبز یخی، آبی فانتوم و مشکی به بازار عرضه می‌شود.

مراسم رونمایی از آنر 9A روز شنبه 25 مرداد ماه انجام خواهد شد و اینطور که به نظر می‌رسد همزمان با معرفی این گوشی به بازار ایران نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران امین دیتا در این زمینه چیست؟

منبع: honorfa

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت