فراتر از یک ماژول با رم های جدید CORSAIR VENGEANCE RGB DDR4

فراتر از یک ماژول با رم های جدید CORSAIR VENGEANCE RGB DDR4

کمپانی کورسیر (CORSAIR) سازنده انواع سخت افزار و تجهیزات جانبی است که ماژول های رم آن از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

این شرکت به تازگی سری جدید ماژول های DDR4 خود موسوم به CORSAIR VENGEANCE RGB DDR44 را معرفی کرده است. لازم به ذکر است این محصولات از فناوری LED RGB برخوردار هستند که برای تامین نیروی مورد نیاز خود به رابطه ای تغذیه مادربرد متصل نمی شوند.

بهتر است بدانید تمامی ماژول ها با CORSAIR LINK و نرم افزار اختصاصی این شرکت کنترل می شوند. این ماژول ها که در بخش LED RGB در انتظار ثبت اختراع هستند، بدون آسیب رساندن به کارایی DDR4 دیودهای LED را در چندین حالت مختلف به نمایش درآورده و کنترل می کنند.

سامانه CORSAIR LINK به کار رفته در این ماژولها و دیگر قطعات کورسیر یک ویژگی جالب توجه دارد؛ به طوری که می توان دیودهای نصب شده بر روی رم ها را بر اساس هشدار دمای قطعات مهم مانند پردازنده و نشت خنک کننده مایع خنک کننده (کولانت) را تنظیم کرد که نوعی تجربه مانیتورینگ جذاب به شمار می رود.

رم های جدید CORSAIR VENGEANCE RGB DDR4

رم های جدید CORSAIR VENGEANCE RGB DDR4

این ماژول ها با پروفایل اورکلاک XMP 2.0 سازگاری کامل دارند و کورسیر چیپست های Z270/Z170 و X99 را برای آنها پیشنهاد داده است.

اولین کیت های این خانواده در آرایش 16GB (2 x 8GB) و 32GB (4 x 8GB) و فرکانس موثر 3000 مگاهرتز راهی بازار خواهند شد. همچنین کورسیر تائید کرده است که به زودی ماژول های CORSAIR VENGEANCE RGB DDR4 سازگار با AMD Ryzen ها نیز راهی بازار خواهد شد.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت