فلش های جدید ADATA

Untitled-1
ADATA ، یکی از تولید کننده های پیشرو در تولید ماژول های DRAM با عملکرد بالا است که امروز از دو فلش جدید خود به نام های UD230 و UD330 رونمایی کرد. پوشش بدنه این دو فلش از پلاستیک است و استفاده و حمل و نقل آن بسیار ساده خواهد بود. مدل UD230 از USB 2.0 بهره می برد و دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. در مقابل مدل UD330 از USB 3.1 بهره می برد و از فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی برخوردار است. هر دو مدل با وجود فناوری Chip-On-Board در برابر ضربه، آب و گرد و غبار مقاوم هستند. ADATA با تولید این دو فلش همچنان رهبری درایوهای فلش را در جهان به عهده دارد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

این دو مدل از طراحی تاشو برخوردارند و در عین حال از ظاهری زیبا و خوش ساخت بهره می برند. در بالای آن نیز شاهد شکافی هستیم که امکان اتصال بند را برای حمل راحت تر فراهم می کند. این فلش های جدید به گونه ای طراحی شده اند که نسبت به فلش های قدیمی و سنتی مقاومت بالاتری دارند. در عین حال بسیار جمع و جورند و امکان ذخیره سازی هزاران اسناد، عکس ها، فیلم ها و فایل های سنگین را فراهم می کنند.

کاربرانی که UD230 و UD330 را خریداری کنند می توانند از نرم افزارهای  ADATA UFDtoGO و OStoGO به صورت رایگان برای مدیریت بیشتر فلش استفاده نمایند. UFDtoGO یک نرم افزار است که همراه درایوها ارائه می شود و دارای بسیاری از ویژگی های مفید از جمله مرور بدون ردیابی، فشرده سازی داده ها، حفاظت با رمزگذاری AES 256 بیتی و PC-Lock برای نام گذاری است. نرم افزار OStoGO نیز به کاربران اجازه می دهد تا پیکربندی درایوها را به سیستم عامل های نصب شده ویندوز 7 بسپارد و نیاز به بوت شدن از طریق DVD را برطرف می کند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت