قیمت Xbox Series X در خرده فروشی آفریقایی

قیمت xbox series x در خرده فروش آفریقا

هرچند مایکروسافت هنوز برخی جزئیات را درباره کنسول نسل بعدی خود منتشر نکرده است اما در فضای آنلاین شاهد انتشار اخبار متفاوتی درباره این کنسول هستیم. به تازگی قیمت Xbox series X در خرده فروشی آفریقایی مشاهده شده است.

ظاهرا Pringles بسته‌های حمایتی برای اینفلوئنسرهای آفریقای جنوبی ارسال نموده و به کاربران این شانس را داده تا یک Xbox series X و Game Pass را به عنوان جایزه برنده شوند. در جمع 46 کنسول به کاربران اهدا می‌شود که قیمت این 46 کنسول را در حدود 621000 رند یا به عبارتی 37000 دلار تعیین کرده است.

با یک جمع و تفریق ساده می‌توان به قیمت هر واحد کنسول XBOX رسید. اگر این قیمت حقیقی باشد قیمت یک XBOX در حدود 611 پوند و بیش از 800 دلار است. و از آنجایی که قیمت تجهیزات گیمینگ در ایالات متحده و انگلستان ثابت بوده، به نظر می‌رسد قیمت این کنسول نیز 599 دلار باشد.

با توجه به این که مایکروسافت هنوز قیمت محصول خود را مشخص نکرده است نمی‌توان به راحتی این خبر را قبول کرد اگر چه 599 دلار برای این محصول بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

قیمت xbox series x در خرده فروش آفریقا

کنسول‌های نسل بعد در راه هستند و به زودی عرضه و جایگزین کنسول‌های حال حاضر می‌شوند در نتیجه به زودی اطلاعات تکمیلی از آن‌ها منتشر خواهد شد.

اما ظاهرا مایکروسافت نگران قیمت Xbox Series X نیست زیرا استراتژی این کمپانی با محوریت بازیکنان برنامه ریزی شده نه خود دستگاه. همانطور که فیل اسپنسر نیز در ماه ژوئن به اشاره داشت.

ما می‌خواهیم مطمئن شویم که ارزش واقعی مشتریان ما چقدر است. قیمت امری مهم است اما استراتژی ما حول محور بازیکنان برنامه ریزی شده نه دستگاه. به همین دلیل اگر امسال خانواده‌ای قصد خرید ایکس باکس جدید ندارد مشکلی نیست. استراتژی ما بر این مبنی نیست که امسال چند عدد دستگاه بفروشیم.

کنسول ایکس باس در طول سال عرضه خواهد شد و قیمت واقعی آن نیز مشخص خواهد شد اما شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ آیا قیمت 599 دلاری برای این دستگاه مناسب است؟

منبع: forbes

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت